اخبار کنکور

آخرین تغییرات کنکور ۹۹

آخرین تغییرات کنکور 99 | گاماس 20

آخرین تغییرات و برنامه زمانی کنکور ۹۹

نحوه تاثیر مثبت و قطعی سوابق تحصیلی برای آزمون های سال آینده توسط شورای سنجش و پذیرش دانشجو مشخص می‌شود.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به تغییرات کنکور ۹۹ گفت: نحوه تاثیر مثبت و قطعی سوابق تحصیلی برای آزمون های سال آینده توسط شورای سنجش و پذیرش دانشجو مشخص می‌شود.
«ابراهیم خدایی» روز دوشنبه درباره تغییرات کنکور سراسری ۹۹ اظهار داشت: به منظور مساعدت با داوطلبان نظام قدیم که خواهان طراحی دو مجموعه سوال برای کنکور ۹۹ بودند، شورای سنجش و پذیرش دانشجو تصویب کرد که سوالات کنکور سال ۹۹ هم مانند کنکور ۹۸ با دو مجموعه سوال باشد.
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، داوطلبان در کنکور سراسری سال ۹۹ می‌توانند نظام آموزشی اعم از قدیم یا جدید خود را انتخاب کنند.
وی تاکید کرد: با توجه به ابهامی که در مصوبه پیشین سازمان سنجش آموزش کشور بود به داوطلبان این اختیار داده شد در زمان ثبت نام برای آزمون سراسری سال ۹۹ نوع نظام آموزشی و سوالات را بر اساس نظام قدیم یا جدید مشخص کنند.
وی اظهار داشت: حدود زمان بندی آزمون های ۹۹ مشخص شده است اما سازمان سنجش آموزش کشور در حال بررسی مناسبت های تقویمی و سایر فرایندهای مرتبط است به خصوص اینکه برگزاری کنکور دکتری ۹۹ و انتخابات مجلس شورای اسلامی تداخل زمانی دارند.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه سازمان سنجش آموزش کشور باید دقت لازم را در اعلام زمان بندی برگزاری آزمون های ۹۹ داشته باشد، افزود: تا هفته آینده برنامه زمانی دقیق آزمون ها اعلام می شود.
گروه مشاوره کنکور گاماس۲۰

2 فکر در مورد “ آخرین تغییرات کنکور ۹۹

  1. میلاد گفت:

    سلام
    خب الان چی شد نظام قدیمی ها میتونن نظام جدید شرکت کنن یا ن؟

    1. با سلام
      بله ولی میتونین با مطالعه سایر پست ها یا وویس های کانال تلگرام، درباره ی چگونگی تصمیم گیری بیشتر اطلاعات پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *