کنکور سراسری, مشاوره, مطالب انگیزشی

مشاوره انگیزشی کنکور

مشاوره انگیزشی کنکور توسط مشاور کنکور گروه گاماس ۲۰

مشاوره رتبه برتر کنکورسراسری تجربی

مشاوره کنکور تجربی آقای مهدی زاده دندانپزشکی بابل

مشاور گروه مشاوره گاماس بیست

 

مشاوره انگیزشی کنکور

صبح کنکور خییلی تب و تاب نتیجه رو داشتم اینکه آیا تلاش های من تو این یکسالی که برای کنکور انجام دادم تو ۴ ساعت به ثمر میشینه یا نه با همین فکر وخیال ها صبحانه رو خوردم و به سمت محل آزمون حرکت کردیم. برای اینکه خومو آروم کنم به خودم میگفتم من که تمام تلاشمو کردم و تو آزمونهای آزمایشی هم عملکرد خوبی داشتم. پس دلیلی برای وجود استرس ندارم. این بهترین جمله ای بود که میتونست آرومم کنه .

رسیدم به محل آزمون که تعداد بسیار زیادی شرکت کننده حضور داشتن اما من از قبل میدونستم که با همچین چیزهایی مواجه میشم و اینکه توی رشته تجربی بیشتر سیاهی لشکر هستن تا رقیب اصلی!

به هرحال وارد فاز کنکور شدیم و راس ساعت ۸ آزمون شروع شد

من طبق روال از درس دینی شروع کردم ولی….

مشاوره انگیزشی کنکور

این دینی واقعا سطح بالاتری از دینی هایی داشت که تو آزمون های آزمایشی دیده بودم.

یه لحظه تمرکزم از دست رفت و این باعث شد که تو حل کردن اوایل سوال سرعتم بیاد پایین.

اما بعدش به خودم نهیب زدم که من این همه تلاش نکردم که بخوام سر کنکور وا بدم…..

هرجوری بود دوباره به خودم اومدم و سرعتم رو بالابردم و تونستم از عهده ی این درس اونجوری که مطلوبم بود بر بیام. شاید اگرم تجربه ی ازمون دادن رو از قبل نداشتم واقعا سر جلسه به مشکل برمی خوردم ولی اینجا تجربه کمکم کرد . توی اختصاصی ها هم وقتی به فیزیک رسیدم شاید از ۱۰ تا سوال اول فقط ۴تا سوال رو تونستم جواب بدم و این تا به حال سابقه نداشت ولی به خودم گفتم وقتی واسه من این درس سخته قطعا برای بقیه بچه ها هم سخت هستش و البته همین طور هم بود .

ولی بعدش تو بقیه درس ها دقیقا همونجوری که میخواستم آزمون پیش رفت . به نظرم اینکه شما بتونید برای هر لحظه ای از آزمون دادنتون که استرس میگیرید جوابی برای خودتون داشته باشین و خودتون رو آروم کنید فقط از طریق تجربه به دست میاد و این اون چیزیه که شرکت تو آزمون های آزمایشی رو واجب میکنه .

به هر حال بعد از اتمام زمان کنکور پاسخنامه رو تحویل دادم و یه حس رضایت خوبی از خودم داشتم و واقعا احساس کردم که به اندازه ی تلاشی که کرده بودم نتیجه خودمو از کنکور گرفتم و من الان دانشجوی همون رشته ای هستم که تو سال کنکور آرزوشو داشتم و الان تبدیل به واقعیت کردمش….

مشاوره کنکور,رتبه برتر کنکور,مصاحبه با رتبه برتر کنکور,مصاحبه با قبولی کنکور,قبولی برتر کنکور,برتر کنکور,حفظ آرامش، مشاوره انگیزشی کنکور

2 فکر در مورد “ مشاوره انگیزشی کنکور

  1. لاوین گفت:

    واقعاآفرین به تودلاور

  2. صدف گفت:

    ماشالا دکتر ماشالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *