gamas

چرا باید از خدمات مشاوره رایگان کنکور استفاده کنیم؟

سال کنکور یکی از تاثیرگذارترین مراحل زندگی هر شخصی است و باید در این سال نهایت تلاش خود را به کار گرفت تا نتیجه مطلوبی به دست آورد. یکی از مهم‌ترین عواملی که موجب موفقیت در آزمون کنکور می‌شود کمک گرفتن از مشاوره رایگان کنکور است. ما امروز در این مقاله از وب‌سایت گاماس ۲۰ می‌خواهیم اطلاعاتی در زمینه مشاور کنکور و هرآنچه که باید درباره مشاوره در زمینه کنکور بدانید در اختیارتان بگذاریم. همراه ما باشید.

مشاور کنکور کیست‌؟

مشاور کنکور به شخصی گفته می‌شود که دارای تخصص، مهارت و تجربه کافی در زمینه کنکور بوده و می‌تواند با راهنمایی‌ها و مشاوره مسیر منتهی به موفقیت را برای شخص هموار کند. این روزها شاهد آگهی‌های مختلفی در زمینه مشاوره رایگان کنکور هستیم، اما مسئله مهمی که حائز اهمیت است، این است که آیا این مشاور رایگان کنکور دارای تجربه و مهارت کافی است؟ آیا می‌توانید با مشاوره رایگان قبولی در کنکور را تضمین کرد؟

در جواب این سوالات باید بگوییم که مشاوره رایگان کنکور و یا حتی استفاده از مشاوره یک ساعته رایگان کنکور نیز می‌تواند در موفقیت شخص تاثیرگذار باشد، البته در صورتی که مشاوره تحصیلی آنلاین رایگان دارای تجربه کافی باشد. به عنوان مثال شخص مشاور نیز باید جزو نفرات برتر کنکور باشد و یا مشاور برترین رتبه‌های کنکور باشد، تا بتواند مسیر موفقیت شما را همراه کند. تاکید می‌کنیم که داشتن رتبه برتر در  کنکور صرفاً به معنای خوب بودن مشاور کنکور نیست و لازم و ضروری است که در انتخاب مشاور به مواردی از جمله سابقه و تجربه نهایت دقت را داشته باشید‌.

آیا همه‌ی افراد برای موفقیت در کنکور باید مشاور تحصیلی داشته باشند؟

جواب این سوال را نمی‌توان با پاسخ مثبت و منفی داد، زیرا موفقیت در کنکور بدون نیاز به مشاوره رایگان کنکور نیز امکان‌پذیر است و در مورد برخی از افراد باید بگوییم که بودن در کانال مشاوره رایگان کنکور و کمک گرفتن از مشاور برای این افراد ضروری است.

اینکه شخص نیاز به مشاوره یکساعته رایگان کنکور دارد یا خیر را به خوبی می‌تواند تشخیص بدهد. برخی از افراد اراده قوی داشته و برای خود برنامه‌ریزی کرده و به برنامه خود متعهد بوده و طبق آن پیش می‌روند‌. این افراد بودن کمک گرفتن از مشاور رایگان کنکور نیز می‌توانند به موفقیت دست یابند، البته لازم به ذکر است که در طول سال کنکور با آزمون و خطاهای زیادی مواجه خواهند شد و مسیر موفقیت آن‌ها ممکن است پر از پیچ و خم و فراز و فرود باشد‌‌.

برخی از افراد نیز هستند که به تنهایی نمی‌توانند برای خود برنامه‌ریزی کنند. این دسته از افراد می‌توانند از مشاوره تحصیلی آنلاین رایگان استفاده کرده و یا حتی با مشاوره یک ساعته رایگان کنکور جهت‌دهی مناسبی یافته و مشاور مناسبی برای خود تعیین کنند تا در طی سال کنکور همراه آن‌ها بوده و در سختی‌ها و دشواری‌های سال کنکور از آن‌ها پشتیبانی کنند.

وظیفه مشاوره کنکور چیست؟

یک مشاور رایگان کنکور متعهد و مسئول ظایف متعددی داشته و به خوبی به وظایف خود عمل می‌کند. از جمله مهم‌ترین وظایف مشاور کنکور رایگان می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

پیگیری مداوم

یک مشاور خوب باید همواره پیگیر دانش‌آموز کنکوری خود باشد. به عنوان مثال باید به صورت روزانه و هفتگی وضعیت تحصیلی او را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و اگر افت تحصیلی و یا مشکلی را مشاهده می‌کند، با همکاری دانش آموز برای رفع آن تلاش کند.

هماهنگ بودن با مشاور

توجه داشته باشید که شخص مشاور شما یک سال تمام همراه شما خواهد بود و باید به مانند خانوده خود او را دوست داشته و با او احساس راحتی کنید. وظیفه مشاوره تحصیلی آنلاین رایگان این است که در طول این مدت تمامی هماهنگی‌های لازم بین دانش آموز را انجام دهد. به عنوان مثال پس از شرکت در آزمون‌های آزمایشی کنکور جلسه‌ای را برای مشاوره جهت ارزیابی عملکرد شخص تعیین کرده و در این زمینه با او هماهنگی داشته باشد.

داشتن دانش کافی

یک مشاور رایگان کنکور خوب وظیفه دارد که اطلاعات خود را در زمینه کنکور و قوانین آن به‌روز کند. به عنوان مثال بداند که چه تیپ سوال‌هایی در کنکور تجربی اهمیت بیشتری دارند.

آموزش دادن روش‌های درس خواندن

درس خواندن نیاز به مهارت دارد. به عنوان مثال باید روش صحیح درس خواندن را مشاور رایگان کنکور به شما آموزش بدهد. برای درس خواندن با توجه به نوع درس و مباحث مفهومی، حفظی و ... تکنیک‌های مختلفی وجود دارد و شخص مشاور باید قادر به آموختن این مسائل باشد.

مشاوره روانشناختی کنکور

شخص مشاور علاوه بر مسائل درسی باید به روان شخص نیز توجه داشته و با توجه به روحیه شخص برای او برنامه‌ریزی کند. به عنوان مثال ممکن است هر شخصی در مسیر کنکور خسته و ناامید شود. اگر مشاور در این شرایط برای شخص برنامه سنگین و فشرده‌ای طراحی کند ممکن است افت تحصیلی شدیدی برای دانش‌آموز پیش بیاید.

آموزش روش‌های تست‌زنی توسط مشاوره

مشاوره رایگان کنکور به شما خواهد آموخت که چگونه تست‌زنی را تمرین کنید. لازمه اینکه بتوانید تست‌زنی خود را به خوبی شروع کرده و با هدف به سوی موفقیت گام بردارید، این است که در ابتدا پایه و اصول درس را بلد بوده و سپس زدن تست را شروع کنید.‌ به هیچ عنوان بدون یادگیری سراغ تست زدن نروید و از روش‌های نوینی که مشاوره رایگان کنکور در اختیارتان می‌گذارد در این زمینه استفاده کنید.

شرکت در آزمون سراسری کنکور
gamas20

مشاوره رایگان کنکور تجربی

شخص مشاوری که برای کنکور رشته تجربی شما را راهنمایی می‌کند بهتر است که خود رتبه برتر این رشته بوده و به کلیه زیر و بم کنکور تجربی آشنایی داشته باشد. به عنوان مثال باید بداند که درصدهای قبولی رشته پزشکی، دندان‌پزشکی و سایر رشته‌های دیگر به چه میزان است تا با توجه به هدفی که دانش‌آموز برای کنکور خود دارد او را راهنمایی کند‌.

مشاوره رایگان کنکور ریاضی

در جلسه مشاوره رایگان کنکور ریاضی، شخص مشاور از اهداف دانش‌آموز برای کنکور ریاضی اطلاع یافته و توانایی‌های او را مورد بررسی قرار می‌دهد. به عنوان مثال در اولین هفته یادگیری برای کنکور شخص نمی‌تواند روزانه ۱۰ ساعت مطالعه مفید داشته باشد و لازم است که به صورت مداوم و با پشتکار مستمر زمان یادگیری را افزایش دهد. مشاوره به شما آموزش می‌دهد که چگونه کیفیت یادگیری خود را حفظ کنید.

مشاوره رایگان ‌کنکور انسانی

برخی از افراد بر این تصور هستند که افراد مشغول به تحصیل در رشته‌های مفهومی باید از خدمات مشاوره رایگان کنکور بهرمند شوند. در صورتی که دانش‌آموزان دروس حفظی مانند انسانی نیز باید جهت یادگیری برای آزمون کنکور استراتژی به خصوصی داشته و هدفمند مطالعه دروس و تست‌زنی را شروع کنند. مشاوره رایگان کنکور انسانی به بهترین شیوه ممکن به شخص برنامه‌ریزی داده و همواره او را در این مسیر دشوار همراهی می‌کند.

مشاوره رایگان کنکور واتس آپ

شبکه‌های اجتماعی مانند واتس آپ کار مشاورین را به میزان بسیار زیادی آسان کرده و سرعت بخشیده است. به عنوان مثال می‌توانند از این طریق ارتباط داشته و روند اجرایی کردن برنامه‌ریزی کنکور را مورد بررسی قرار دهند. توجه داشته باشید به هنگام استفاده از خدمات مشاوره در واتس آپ می‌توانید به صورت روزانه به مشاورین کنکور خود گزارش کار ارائه دهید و این روش باعث می‌شود که به برنامه‌ریزی خود برای کنکور پایبند باشید.

مشاوره رایگان کنکور تلگرام

امروزه کانال مشاوره رایگان کنکور زیادی در تلگرام یافت می‌شود که از این طریق مشاوره تحصیلی در اختیار افراد قرار می‌دهند. توصیه می‌کنیم که در این شرایط از مشاورین متخصص و کاربلد کمک بگیرید. کانال مشاوره رایگان کنکور گاماس ۲۰ نیز گزینه مناسبی بوده و در این زمینه می‌توانید کمک به‌سزایی دریافت کنید. استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی در تلگرام نیز مشابه واتس آپ می‌تواند بسیار مفید باشد.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مقاله از وب‌ سایت گاماس ۲۰ برای دانش‌آموزانی که برای آزمون کنکور خود را آماده می‌کنند، از مشاوره رایگان کنکور گفته و به وظایف مشاوره رایگان کنکور اشاره کردیم. با مطالعه این مقاله می‌توانید بهترین مشاور را برای خود انتخاب کرده و گامی موثر برای رسیدن به قله‌های موفقیت بردارید.

سوالات متداول

برخی از افراد بر این تصور هستند که مشاوره رایگان کنکور به دلیل رایگان بودن کیفیت مناسبی ندارد. در پاسخ به این سوال باید بگویم که کافی است به صورت یک هفته به صورت آزمایشی طبق برنامه‌ریزی مشاوره رایگان کنکور عمل کرده و بازدهی خود را بررسی کنید.

وقتی از خدمات مشاوره آنلاین استفاده می‌کنید، لازم نیست که برای مشاوره حضوری اقدام کرده و زمان زیادی را برای رفت و آمد صرف کنید. از طرفی مشاوره آنلاین همواره در دسترس شما بوده و به محض پیش آمدن هر گونه مشکل و اختلال در برنامه‌ریزی تحصیلی می‌توانید مشاوره تحصیلی دریافت کنید.