گروه مشاوره گاماس 20

کارنامه قبولی کنکور

بررسی کارنامه های قبولی کنکور و اطلاع از درصد ها تراز ها و رتبه ها یکی از مهم ترین بخش های برنامه ریزی برای کنکور میباشد.در این میان توجه به سهمیه ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

دراین بخش از سایت مجموعه گاماس20 ، کارنامه های قبولی کنکور آورده شده است.
یک دانش آموز کنکوری با اطلاع از میزان اهمیت و تاثیر دروس میتواند با دید باز تر و فکر مطمئن تر برای کنکور مطالعه و برنامه ریزی کند. برای بررسی کارنامه قبولی کنکور و بهره مندی از  آن با توجه به ضرایب هر درس و مقایسه آن با درصد هر دانش آموز و میزان تاثیر آن در تراز و قبولی میتوان به تخمین خوبی از میزان تاثیر دروس با تکیه بر نقطه قوت هر دانش آموز رسید. از مسائل حایز اهمیت دیگر در کارنامه های قبولی کنکور میزان تاثیر سهمیه مناطق و برای برخی دانش آموزان سهمیه ایثار گر میباشد.

توضیحاتی درباره کارنامه قبولی کنکور

بخش بالایی کارنامه قبولی کنکور مربوط به اطلاعات فرد است که باید در هنگم ثبت نام به درستی وارد شود.در این بخش می توان نوع سهمیه داوطلب را نیز مشاهده کرد.

وضعیت مجاز به انتخاب رشته

بخش بعدی مربوط به مجاز بودن فرد شرکت کننده در انتخاب رشته است . بخش های مختلف آن شامل، دوره های روزانه /شبانه که همان پذیرش دولتی است، مجازی و پردیس خودگردان، پیام نور و غیر انتفاعی و دانشگاه آزاد است.

انتخاب رشته در بخش شبانه، به معنای آن است که با پذیرفته شدن در آن، دانشجو مدرک دولتی( شبانه) دریافت می کند و با پرداخت شهریه شبانه که کمتر از دانشگاه های آزاد ، غیر انتفاعی و پردیس خودگردان است، از امکانات دانشگاه دولتی بهره مند می گردد و پس از فارغ التحصیلی نیز، موظف به اشتغال و آزاد سازی مدرک نیست

وضعیت رتبه داوطلب کنکوری در کارنامه قبولی کنکور

 جدول این بخش، مربوط به رتبه و تراز هر دانش آموز در زیر گروه های مختلف است. در هر زیر گروه دروس مختلف برای رشته ها، دارای ضرایب خاص و منجر به قبولی در رشته های مربوط به آن زیر گروه میباشد.

برای قبولی در هر رشته ای که مد نظر شماست بهتر است به میزان ضریب آن درس در زیر گروه مربوط به خودش دقت کند.تا بتواند  برنامه ریزی دقیق تری داشته باشید.

در ستون آخر این بخش، میزان تاثیر سوابق تحصیلی را مشاهده می کنید که ، تاثیر مثبت، تاثیر مستقیم یا فاقد تاثیر مثبت بودن نمرات امتحانات نهایی را در نتیجه نهایی کنکور شما نشان می دهد.

نمرات خام کارنامه کنکور قبولی و مشاوره کنکور درباره آن

در این بخش، درصد های کسب شده توسط داوطلب در هر درس نشان داده شده است. با بررسی این بخش و مقایسه آن با رتبه داوطلب، می توان به نتیجه گیری نسبی از میزان سختی سوالات و میزان مطالعه ای که برای کسب درصد بالا و رتبه مورد نظر نیاز است ، رسید.

رتبه کل در سهمیه در کارنامه قبولی کنکور

رتبه کل در سهمیه و رتبه کشوری بدون اعمال سهمیه در این بخش قابل مشاهده است . رتبه ای که مورد توجه بوده و با توجه به آن سنجش و قبولی داوطلبان انجام می شود رتبه کل در سهمیه است.

ما در وبسایت گاماس20 ، کارنامه قبولی نهایی داوطلبین را نیز در این بخش قرار داده ایم. با مقایسه رتبه و درصد های کسب شده توسط داوطلب و نوع قبولی، می توانید به تخمین خوبی از میزان مطالعه و موفقیت خود برسید. هر ساله قبولی های کنکور گروه مشاوره گاماس20 در وبسایت گاماس20 قرار گرفته و اطلاعات جامعی را در اختیار داوطلبین و دانش آموزان قرار می دهد.

سخن نهایی از مشاوره گروه کاماس20

برنامه ریزی برای کنکور مهم ترین بخش برای شروع و پایانی مطمئن و درست است .

یکی از بهترین راه های  تصمیم گیری برای میزان و نحوه ی مطالعه دروس مختلف و تاثیر آن ها در نتیجه کنکور آگاهی از عملکرد قبول شدگان سال های قبل در کارنامه قبولی کنکور آنان است.

مجموعه ی گاماس ۲۰ با بهره مندی از بهترین مشاورین کنکور و مجموعه ای از دانشجویان دانشگاه های مختلف کشور مجموعه ی ارزشمندی از کارنامه های قبولی کنکور را در اختیار شما دانش آموزان عزیز قرار داده است تا قدمی در راستای بهبود برنامه ریزی و عملکردی دانش آموزان عزیز برداشته باشد.

گروه مشاوره گاماس 20

کارنامه قبولی کنکور سال 1402

گروه مشاوره گاماس 20

کارنامه قبولی کنکور سال 1401

گروه مشاوره گاماس 20

کارنامه قبولی کنکور سال 1400

ممنون! منتظر تماس کارشناسان گاماس۲۰ باشید.