اخبار کنکور

بخشنامه ترمیم معدل 1403 + هزینه ترمیم معدل

یکی از سوالایی که امروز داوطلبا به دنبال جواب اون هستن به موضوع ترمیم معدل چیست؟ برمی گرده. ترمیم معدل به زبان ساده فرصت جبران اشتباها رو برای فارغ التحصیلا فراهم می کنه. تو این متن، قصد داریم تا در ارتباط با ترمیم معدل برای کنکور مطالبی رو برای شما عنوان کنیم.

ثبت نام طرح ترمیم معدل

یکی از نگرانیایی که داوطلبای کنکور دارن به موضوع تاثیر معدل تو کنکور سراسری مربوط می شه. بعضی از داوطلبایی که معدل شون بالا نیست ممکنه اینطوری تصور کنن که هیچ راه حلی برای جبران معدل گذشته شون ندارن.

همین موضوع باعث میشه که این احساس موجب دلسردی شون از شرکت تو آزمون سراسری میشه. خبر خوبی که می تونیم به این دسته از داوطلبا بدیم اینه که می تونن از ترمیم  برای جبران نقص هاشون استفاده کنن.

برای ثبت نام تو طرح ترمیم باید اول به آموزش و پرورش منطقه محل سکونت تون مراجعه کنین و سپس مدارک مورد نیاز را تحویل بدین. همچنین می تونین جدید ترین اخبار و اطلاعیه ها رو از طریق سامانه آموزش و پرورش منطقه محل زندگی تون به دست بیارین.

ترمیم معدل چیه؟ اگه بخوایم به این سوال جواب بدیم باید بگیم ترمیم معدل در واقع فرصتی دوباره برای اون دسته از فارغ التحصیلای مایل به ثبت نام در کنکور سراسریه تا بتونن از این راه، نسبت به بالا بردن دوباره معدل تون تلاش کنن و از تاثیر مثبت کنکور برخوردار شن.

خوشبختانه، در رابطه با استفاده از شرایط این ترمیم، هیچگونه محدودیتی برای دانش آموزای قرار داده نشده است.

ترمیم معدل چیه؟ و آیا همه ی داوطلبا می تونن از این طرح استفاده کنن؟ خوشبختانه، برای همه ی دانش آموزا و فارغ التحصیلایی که مدرک تون رو بعد از سال 84 دریافت کردن، امکان استفاده از ترمیم وجود داره.

آیا پشت کنکوری ها می توانند معدل خود را ترمیم نمایند؟

قطعاً با مشاهده ی کارنامه رتبه های برتر کنکور متوجه معدل بالای اونا می شین که با استفاده از پرداخت هزینه ترمیم  برای کنکور می تونین از این طرح استفاده کنین.

بر اساس انتشار اطلاعیه ای در خصوص تاثیر50 درصدی معدل در کنکور 1403، آموزش و پرورش در راستای کمک به داوطلبانی که معدل خوبی رودر امتحانات نهایی کسب نکردن، شرایطی رو فراهم کرده تا این افراد بتوانند در آزمون ترمیم معدل برای کنکور شرکت بکنن.

اهمیت ترمیم معدل برای کنکور ۱۴۰۳

آموزش و پرورش به منظور کمک به داوطلبانی که موفق به کسب نمره بالا در دروس امتحانات نهایی دیپلم و پیش دانشگاهی نشدن، طرح ترمیم معدل را در نظر گرفته . ثبت نام آزمون ترمیم معدل در واقع امکان شرکت مجدد در امتحانات دروسییه که فرد موفق به کسب نمره بالا نشده و سبب می شود نمرات جدید در صورت بالا بودن از نمره قبلی به عنوان سوابق تحصیلی آن ها در نظر گرفته بشه. هر فردی می‌تواند برای هر درسی یک بار اقدام به ترمیم نمره بکنه.

در نتیجه ترمیم معدل ۱۴۰۳ مانند ترمیم معدل برای دانشگاه فرهنگیان یک فرصت برای بهترکردن تاثیر معدل در کنکور سراسری هستش و در صورتی نمرات جدید در سوابق تحصیلی فرد در کنکور تاثیر داده می شه که این نمرات بالاتر از نمره قبلی داوطلب باشه. چنانچه نمره گرفته شده پایین تر از نمره قبلی باشه سازمان سنجش نمره بهتر رو برای داوطلب در کنکور تاثیر می ده.

افراد مجاز برای شرکت در ترمیم معدل برای کنکور 1403

ترمیم معدل تنها برای شرکت کنندگان کنکور به جهت استفاده از تاثیر معدل در کنکور سراسری ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده. لازم است بدانید که تاثیر سوابق تحصیلی کنکور شامل سه گروه از داوطلبان کنکوری می شه و تنها این دسته از متقاضیان جهت بهبود معدل خود مجاز به شرکت در ترمیم معدل هستند.

افراد مجاز برای شرکت در ترمیم معدل برای کنکور 1403 عبارتند از:

داوطلبان دارای دیپلم های نظری نظام جدید (3-3-6)

متقاضیان دارای دیپلم های شاخه فنی حرفه ای و کاردانش نظام جدید (3-3-6)

فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی دارای سابقه تحصیلی (4 عنوان درس نهایی)

فارغ التحصیلان دوره متوسطه سالی واحدی ترمی واحدی دارای مدرک پیش دانشگاهی ( از سال 1384 به بعد)

فارغ التحصیلانی که قبلا با توجه به مراحل و نحوه ی ایجاد سابقه تحصیلی، اقدام به ایجاد سابقه تحصیلی نموده اند.

مشمولان ایجاد سابقه تحصیلی

فارغ التحصیلان دوره متوسطه شاخه نظری نظام های آموزشی قبل از سال 1384

دانش آموزان و فارغ التحصیلان نظام های آموزشی شاخه های کاردانش و فنی حرفه ای

فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادره از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی.

طلاب حوزه های علمیه که دارای سطح یک حوزه هستند.

فارغ التحصیلان دروه پیش دانشگاهی قبل از سال 1391

فارغ التحصیلان و دانش آموزان شاخه نظری داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود.

سایر فارغ التحصیلان دوره متوسطه فاقد تمام یا بخشی از سوابق تحصیلی

با توجه به بخشنامه ی ترمیم معدل، اگر دیپلم نظام قدیم (دیپلم قبل از سال 84) یا فنی حرفه ای و کاردانش دارید یا دیپلم تون رو پیش از سال 84 گرفتید، مشمول سوابق تحصیلی نبوده و نیازی به دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم ندارید. همچنین اگر به جای پیش دانشگاهی می خواهید از مدرک کاردانی تان استفاده کنید یا پیش دانشگاهی تان را قبل از سال 91 دریافت کردید نیازی به دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی ندارید.

افرادی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی شن، هنگام ثبت نام کنکور سراسری بایستی اقدام به دریافت کد سوابق تحصیلی خود نماین. این کد به صورت اینترنتی و از سایت مای مدیو آموزش و پرورش قابل دریافته.

زمان و محل ثبت نام برای ترمیم معدل برای کنکور ۱۴۰۳

ثبت نام ترمیم معدل یک ماه قبل از امتحانات نهایی خرداد ماه صورت می گیرهو هر فرد برای هر درس یکبار می توانه در ترمیم معدل شرکت کنه. لازم به ذکره که داوطلبان می‌تونند در آزمون نهایی دروس مورد نظر خود، مطابق با جدول مواد امتحانی دوره دوم متوسطه، یک بار به شیوه داوطلب آزاد شرکت کنن.

محل ثبت نام دانش آموزان برای ترمیم معدل، مدرسه در حال تحصیل ایشان ست و داوطلبانی که فارغ التحصیل شدن، به منظور ثبت نام ترمیم بایستی به پایگاه های آموزش و پرورش منطقه سکونت مراجعه کنن. متقاضیان ترمیم معدل برای کنکور در نظر داشته باشن که بابت برگزاری امتحان مجدد برای کسانی که دیپلم خود راوگرفتن، برای هر درس مبلغی جهت چاپ و تصحیح اوراق از دانش آموزان دریافت می شه.

 دو روش مشاهده کردن کارنامه ترمیم معدل ۱۴۰۳

1.داوطلبان پس از این که در آزمون های ترمیم معدل 1403 ثبت نام و شرکت کنند، بایستی کارنامه خودشون رومشاهده کنند. در این زمان به دو شیوه می تونند کارنامه خودشون رودریافت کنند. روش اول از طریق مراجعه به سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir است. دانش آموزان می توانند با ورود به این سایت و وارد کردن اطلاعات خودشون مانند کد ملی و… نمرات خود رو مشاهده کنند.

2.روش دیگر برای دریافت کارنامه آزمون ترمیم معدل، به صورت حضوری ست. دانش آموزانی که ثبت نام خود رو در مدرسه خود انجام دادنمی تونند از مدیر مدرسه، کارنامه ترمیم معدل ۱۴۰۳ خود رو درخواست کنند. مدیر یا معاون ایشون نیز با مراجعه به سایت فاینال آموزش و پرورش یا پورتال مای مدیو، کارنامه نمرات ایشون رو دریافت می کنه.توصیه می کنیم داوطلبانی که در آزمون ترمیم معدل 1403 شرکت کردن حتما کارنامه خود رو دریافت کنند و نسبت به مشاهده نمرات ترمیم معدل در موعد مقرر اقدام کنن تا در صورت مشاهده خطا و مغایرت بتونند اعتراض خودشون رو هرچه سریع تر به سمع مدیر یا آموزش و پرورش برسونند.

نکات مهم ترمیم معدل کنکور 1403

  • درجریان باشیدکه نمرات اکتسابی متقاضیان ترمیم معدل جایگزین نمرات قبلی نخواهد شد و صرفا جهت اعمال در سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ‌ها و مراکز آموزش عالی کشور ملاک هست. همچنین اگر نمرات کسب شده بالاتر از نمرات قبلی (بهتر) باشد در سوابق داوطلب اعمال میشه. در نتیجه داوطلبان با شرکت در امتحانات ترمیم ۱۴۰۳ معدل ضرری نخواهند کرد.

آیا متقاضیان تحصیل در خارج از کشور نیز می تونند برای ترمیم معدل دیپلم خود از این راه اقدام کنند ؟

پاسخ منفی است.

هزینه ی ترمیم معدل چقدره؟

هزینه ثبت نام ترمیم معدل  به طور معمول از 20 تا 100 هزار تومان ست، داوطلبان برای پرداخت این هزینه می تونند به آدرس مدارس برای ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات داوطلبان کنکور 1403 بروند. همان طور که پیش تر نیز اشاره کردیم این هزینه در برخی موارد، بسته به مدرسه و منطقه، ممکنه متفاوت باشه.

شرایط ترمیم معدل دیپلم برای کنکور 1402:

یکی از سوالایی که داوطلبا از مشاورین گاماس ۲۰ در رابطه با ترمیم دارن، به موضوع شرایط ترمیم دیپلم برای کنکور برمی گرده. در این رابطه باید بگیم خوشبختانه برای شما هیچ گونه محدودیتی برای مشخص کردن نمره های پایین قرار داده نشده.

همه ی داوطلبایی که معدل دیپلم شون پایین تر از 20 است، می تونن نسبت به ترمیم معدل اقدام کنن. بعضی از دانش آموزا بعد از دریافت جواب ترمیم معدل چیست؟ سؤال بعدی که ممکنه براتون پیش بیاد مربوط به محدودیت درس برای ترمیمه که تو این زمینه می تونیم به اطلاع این دسته از داوطلبا برسونیم که خوشبختانه هیچ گونه محدودیتی برای درسای مورد نیاز ترمیم وجود نداره.

بنابراین، در سامانه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور می تونید معدل و نمره های جدیدتون رو وارد کنین.

داوطلبا مجاز به شرکت تو طرح ترمیم معدل، می تونن تو سه نوبت برای ترمیم معدل شرکت کنن این سه نوبت به شرح زیره:

امتحانای نهایی خرداد، دی و یا شهریور.

شرایط ترمیم دیپلم برای کنکور 1402 به شرح زیره:

داوطلبایی که قصد ترمیم معدل شون رو دارن باید تو یکی از دوره های امتحانای نهایی خرداد، دی و یا شهریور شرکت کنن و نمی تونن هر یک از امتحاناتون رو در دوره های مختلف امتحان بدن.

داوطلبایی که قصد ترمیم معدل شون رو دارن باید تو یکی از دوره های امتحانای نهایی خرداد، دی و یا شهریور شرکت کنن و نمی تونن هر کدوم از امتحاناتون رو تو دوره های مختلف امتحان بدن.

ترمیم معدل

کسایی که دیپلم نظام قدیم دارن می تونن هم درسای نهایی سال سوم شون رو و هم درسای نهایی دوره ی پیش دانشگاهی شون رو ترمیم کنن.

نمره هایی که تو ترمیم به دست بیاد فقط روی سوابق تحصیلی تاثیر می گذاره و روی معدل دیپلم تاثیر نداره و معدل دیپلم رو تغییر نمیده.

تو زمان ترمیم، نمره کمتری از نمره شون به دست بیارین، نمره قبلی یعنی نمره بالاتر برای شما لحاظ میشه. این شرکت تو طرح ترمیم  باید به ازای هر امتحان مبلغی را پرداخت کنین. این مبلغ تو هر سال و با توجه به منطقه زندگی هر فرد متفاوته.

برای کسایی که دیپلم نظام جدید و قدیم دارن دو دسته سوال طراحی میشه.

اگه قصد ترمیم دارین باید حتما مدرک دیپلم تون رو بگیرین و اگه هنوز دانش آموزین نمی تونن تو طرح ترمیم شرکت کنین. فقط کسایی که دیپلم شون رو از سال 84 به بعد گرفتن مجاز به ترمیمن.

در این مقاله قصد داریم تا درباره ی یکی از موضوعات مهم کنکور یعنی ترمیم معدل پشت کنکوری‌ها صحبت کنیم. پس با ما همراه بمانید.

آیا پشت کنکوری ها می توانند معدل خود را ترمیم نمایند؟

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، در بیست و پنجمین روز تیر ماه سال 1401، در خصوص شیوه و شرایط ترمیم معدل پشت کنکوری‌ها و داوطلبان کنکور توضیحاتی ارائه نمود. محسن زارعی در گفت ‌و گویی در این بین اظهار نمود: بر طبق مصوبه ی شورای عالی آموزش ‌و پرورش، دانش‌آموزان خواهند توانست یک مرتبه درخواست ترمیم نمره امتحانات نهایی را داشته باشند.

او ادامه داد:

داوطلبان درخواست خود را به منطقه ارائه کرده و بعد از تایید کمیسیون خاص منطقه، خواهند توانست به منظور ترمیم اقدام و در ایام برگزاری امتحانات خرداد، شهریور یا دی ماه و همزمان با دیگر دانش‌آموزان در امتحانات شرکت نمایند. زارعی با اشاره به تغییرات کنکوری در صورت ابلاغ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، اظهار نمود که این مصوبه کماکان اجرا می گردد‌، اما این شرایط مربوط به پیش از ابلاغ و اجرای قطعی مصوبه کنکوری مذکور بوده و امکان دارد نیاز به بازنگری داشته باشد که در صورت لزوم آن را انجام می دهیم.

ترمیم معدل پشت کنکوری ها

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور هم در اول روز اولین ماه سال جاری درباره ی ترمیم نمرات داوطلبان کنکور گفته بود اینکه فرد نیاز دارد ترمیم نمره داشته باشد، از مسائلی می باشد که در این زمینه مطرح می باشد. درباره ی ترمیم معدل برای پشت کنکوری‌ها باید گفت که اگر مصوبه ابلاغ گشت، بلافاصله شورای سنجش و پذیرش تشکیل جلسه می دهد و سیاست‌های کنکور ۱۴۰۲ را تعیین خواهد کرد.

این در حالی می باشد که سازمان سنجش آموزش کشور دو روز قبل و در روز بیست و دوم تیرماه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام نمود که آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ بر مبنای قانون سنجش و پذیرش دانشجو در مراکز آموزش عالی کشور و دانشگاه ها مصوب سال ۱۳۹۲ مجلس شورای اسلامی، مثل آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ برگزار می ‌گردد و اگر ابلاغ هر نوع قانون یا مصوبه جدید، تغییرات به منظور آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ و به بعد اعمال می گردد.

سوالات متداول

1.ثبت نام ترمیم معدل 1403 در چه بازه زمانی صورت می گیره؟

مطابق متن مقاله متقاضیان می توانند یک ماه قبل از امتحانات نهایی خرداد ماه برای ثبت نام اقدام کنند.

2.آیا نمرات دریافتی در ترمیم معدل در کارنامه متقاضی درج می شه؟

مطابق متن مقاله ترمیم معدل فقط به منظور بهبود وضعیت سوابق تحصیلی فرد در کنکور موثر است و نمرات کارنامه را تغییر نمی دهد.

3.برای ترمیم معدل ۱۴۰۳ به کدام منطقه آموزشی باید مراجعه بشه؟

دانش اموزان باید به مدرسه در حال تحصیل خود مراجعه کنند که برای اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید به متن مقاله مراجعه کنید.

سخن پایانی:

در این مطلب ما به بررسی موضوع ترمیم معدل پرداختیم. شما عزیزان می توانید تجربیات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

 

36 فکر در مورد “ بخشنامه ترمیم معدل 1403 + هزینه ترمیم معدل

  1. آزاده گفت:

    سلام اصلا فکر نمیکردم مشاورینتون بدون چشم داشتی به این سرعت و دقت جواب سوالامو در ایتا بدهند من برای همین چند سوال چند روز پیش به یکی از موسسات به اصطلاح معتبر ۶۰۰ هزار تومان هزینه دادم و متاسفانه جوابی هم نگرفتم .واقعا ازتون بینهایت سپاسگزارم

    1. مشاور گروه گاماس 20 گفت:

      سلام دوست عزیز
      خوشحالیم که راضی بودین. موفق و پاینده باشید

  2. نرگس گفت:

    سلام من سال ۴۰۲ نتونسم امتحانات نهایی شرکت کنم به دلیل مشکلات درمانی میتونم خرداد ۴۰۳ همه دروس رو امتحان بدم؟
    خواهشا جواب بدین 🥺
    با توجه‌ به‌ اینکه تو متن گفتین افرادی که داری سابقه تحصیلی ناقص هستند

    1. مشاور گروه گاماس 20 گفت:

      سلام بله میتونین شرکت کنین

      1. نازنین گفت:

        سلام نوشتید دیپلمه قبل ۸۴ایجاد سابقه لازم نداره. این مقاله قدیمیه یا برای ۴۰۳ هم درسته

        1. مشاوره گروه گاماس گفت:

          سلام باید نسبت به ایجاد سابقه تحصیلی از طریق شرکت در امتحانات نهایی پایه دوازدهم اقدام کنین
          در غیراینصورت برای هردرسی که سابقه تحصیلی نداره نمره خام صفر لحاظ میشه

  3. علی گفت:

    سلام بدون داشتن دیپلم ایا میشه در خرداد ماه ترمیم معدل انجام داد و هم دروس افتاده رو پاس کنم بنده هنوز دیپلم نگرفتم ۳تا درس افتاده دارم ایا راهی هست که بتوانم داخل خرداد ماه تمام دروس رو امتحان بدم حالا به طریقی شده؟

    1. مشاور گروه گاماس 20 گفت:

      سلام ترمیم معدل برای زمانی هست که شما دیپلمتون رو گرفتید و حالا میخواید برای بهتر کردن نمرتون ترمیم بزنین
      نه زمانی که هنوز دیپلم خودتون رو نگرفتید
      موفق باشی

      1. Mona گفت:

        سلام من یک درس افتاده دارم ( یعنی دیپلم نمیدن بهم چون مردودی دارم) میتونم بقیه رو ترمیم کنم اونایی ک پاس کردم؟شما یبار گفتید میشه یبار گفتید نمیشه

        1. مشاوره گروه گاماس گفت:

          سلام کسانی هم مثل شما که دیپلم ناقص دارن امکان ترمیم نمره رو توی خرداد ماه دارن

  4. اسرا علیزاده گفت:

    سلام وقت بخیر من چهار تا مانده از کتاب یازدهم دارم و خرداد دیپلم رو میگیرم میتونم ترمیم معدل در خرداد 1403شرکت کنم

    1. مشاور گروه گاماس 20 گفت:

      سلام وقت بخیر
      فقط نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم شما در کنکور تاثیر قطعی و ۵۰٪ دارن
      موفق باشییی

  5. ناشناس گفت:

    سلام
    هنوز بخشنامه ای برای ترمیم معدل خرداد ۱۴۰۳ از اموزش و پرورش نیومده
    کسایی ک در امتحان های دی ماه ۱۴۰۲ دروس تجدیدی دارن میتوتن دروسی رو ک تجدید نشدن رو ترمیم کنن در خرداد ۱۴۰۳ همزمان با پاس کردن دروس در خرداد؟

    1. مشاور گروه گاماس 20 گفت:

      سلام عزیزم
      بله دیپلم ناقص هم میتونه ترمیم کنه پس اگه درسی افتاده داری میتونی ترمیم کنی بقیه درس هارو
      موفق باشی

      1. Lm گفت:

        سلام کسایی ک دروس افتاده دارن و دیپلم ندارن میتونن ترمیم بزنن دروسی رو ک پاس کردن
        من خرداد ۱۴۰۲ یک درس رو افتادم و هنوز دیپلم ندارم
        میتونم خرداد ۱۴۰۳ درس هایی ک پاس کردمو ترمیم کنم
        شما یبار گفتید میشه یکبار گفتید نمیشه

        1. مشاوره گروه گاماس گفت:

          سلام بله کسانی هم مثل شما که دیپلم ناقص دارن امکان ترمیم نمره رو توی خرداد ماه دارن
          پیشنهاد میکنم دوتا خبر اخر رو توی سایت درباره ترمیم معدل بخونین

  6. پرستش گفت:

    سلام وقت بخیر من در درس فیزیک تجدید شدم
    آیا امکان هست خرداد ۱۴۰۳ بقیه دروسی ک پاس شدم مق زیست و شیمی و اینارو ترمیم بزنم؟ و همزمان فیزیک رو امتحان بدم
    میگن مصوبه جدیدی اومده دربارش درسته؟

    1. مشاور گروه گاماس 20 گفت:

      سلام عزیزم
      بله دیپلم ناقص هم میتونه ترمیم کنه پس اگه درسی افتاده داری میتونی ترمیم کنی بقیه درس هارو
      موفق باشی

      1. رها گفت:

        سلام خسته نباشید
        من بخاطر یک درس تجدیدی دیپلم نگرفتم میتونم ترمیم معدل شرکت کنم؟ درس هایی ک‌پاس کردم رو ترمیم کنم؟

        1. مشاوره گروه گاماس گفت:

          سلام بله کسانی هم مثل شما که دیپلم ناقص دارن امکان ترمیم نمره رو توی خرداد ماه دارن
          پیشنهاد میکنم دوتا خبر اخر رو توی سایت درباره ترمیم معدل بخونین

      2. اکبری گفت:

        سلام ،دیپلم سال 88 و پیش دانشگاهی را سال 89 اخذ کردم کدام دروس رو برای ترمیم باید امتحان بدم سال سوم دبیرستان یا چهارم دبیرستان ؟اینکه در سال سوم دبیرستان نظام جدید کتاب زبان فارسی حذف شده کدوم کتاب را جایگزین میشه کرد ممنون میشم راهنمایی کنید

        1. مشاوره گروه گاماس گفت:

          سلام شما باید دروس نهایی پایه دوازدهم نظام جدید رو امتحان بدین

  7. رها گفت:

    سلام خسته نباشید
    من بخاطر یک درس تجدیدی دیپلم نگرفتم میتونم ترمیم معدل شرکت کنم؟ درس هایی ک‌پاس کردم رو ترمیم کنم؟

    1. مشاوره گروه گاماس گفت:

      سلام بله کسانی هم مثل شما که دیپلم ناقص دارن امکان ترمیم نمره رو توی خرداد ماه دارن

  8. ARMIN گفت:

    سلام وقت بخیر کسانی ک دیپلم ندارن امکان شرکت در ترمیم معدل رو دارن؟

    1. مشاوره گروه گاماس گفت:

      سلام خب شما اگه همه دروستون رو ترمیم بزنین میتونین دیپلم بگیرین
      پیشنهاد میکنم دوتا خبر اخر رو توی سایت درباره ترمیم معدل بخونین

  9. سهیل گفت:

    سلام ببخشید دیپلم‌ناقص ها شامل چه کسانی میشوند؟

    1. مشاوره گروه گاماس گفت:

      دانش آموزان و فارغ التحصیلان شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش، طلاب حوزه های علمیه، داوطلبانی که نمرشون رو قبل از خرداد سال ۸۴ اخذ کردن، فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی

  10. محمد گفت:

    سلام من فقط دی ماه ریاضی نیم نمره افتادم تک ماده هم نمیشه خرداد میتونم بقیه ک قبول شدم ترمیم کنم بعد اگ این خبر غلطه بگین الکی درس نخونم

    1. مشاوره گروه گاماس گفت:

      سلام اگه دیپلمت ناقصه امکان ترمیم نمره رو داری
      ولی سابقه تحصیلی شما صرفا شامل نتایج امتحانات نوبت خرداد هست
      و نمرات کسب شده توی نوبت شهریور و دی به عنوان سابقه تحصیلی برای شما لحاظ نمیشن

  11. ارزو گفت:

    سلام یک سوال داشتم من فارغ التحصیل 1400 هستم و سال گذشته درسام رو ترمیم کردم میخواستم بدونم امسال مجددا میتونم از فرصت ترمیم استفاده کنم ؟

    1. مشاوره گروه گاماس گفت:

      سلام بله
      پیشنهاد میکنم دوتا خبر جدیدی که درباهر ترمیم معدل گذاشتیم رو حتما مطالعه کنین

  12. کوثر گفت:

    سلام وقت بخیر حدود سه هفته پیش ک‌ گفتن برای ترمیم معدل ثبت نام کنید گفتن ک تا ۲۹ اسفند فرصت هست اما من از ۵ اسفند تا الان نمیتونم تو سایت مای مدیو ثبت نام کنم چیکار باید کرد؟ پشت کنکوری ام

    1. مشاوره گروه گاماس گفت:

      سلام متاسفانه هنوز موفق به ثبت نام نشدن بچه ها

  13. سید متین حسینی گفت:

    سلام من کنکور ۴۰۲ رو خوب دادم ولی امتحان نهایی رو بد دادم الان ترمیم معدل کنم میشه با همون تراز کنکور ۴۰۲ انتخاب رشته کنم؟

    1. مشاوره گروه گاماس گفت:

      سلام بله نتایج کنکور ۱۴۰۲ تا دوسال اعتبار دارن
      ولی تراز داوطلب کنکور ۱۴۰۲ در کنکور ۱۴۰۳ تغییر می‌کنه
      بخاطراینکه تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۳ از ۴۰ درصد به ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده
      پس بااین حساب داوطلبان کنکور تراز و نمره کل جدیدی بدست میارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *