برنامه ریزی کنکور, مشاوره

اردو نوروزی کنکور

اردو نوروزی کنکور  و اهمیت آن

صحبت ها و نکات مشاوره ای کنکور خانم فریبا فردوسی رتبه برتر کنکور تجربی دانشجوی دندان‌پزشکی همدان

اهمیت اردوی نوروزی و میزان تاثیر آن در موفقیت در کنکور از زبان مشاور کنکور گروه گاماس۲۰

آیا به اردوی نوروزی نیاز است؟؟؟!!!

سوالی است که این روزها اکثر بچه های کنکوری میپرسند….
درواقع ۱۴ روز نوروز فرصتی طلایی است برای کسانیکه تا الان کم کاری کرده اند…..باید از زمان باقیمانده و این فرصت طلایی به بهترین نحو استفاده کرد….شاید ۱۴ روز در ظاهر زمان خیلی کمی باشه ولی منجر به تغییراتی بزرگ خواهد شد…..بعضی ها فکر میکنند دیگه فایده ای نداره و باید قید کنکورامسالو بزننو سال اینده کنکور دهند…ولی به نظرم اشتباهه تو همین فرصت باقی مونده هم میشه کارای بزرگ کرد میشه سرنوشتو عوض کرد…..پس باید به خومون اعتماد داشته باشیمو باهمت زیاد از جا بلند شیم….

اردو نوروزی کنکور

اصل اردوی نوروزی درواقع این است که ما بدون هیچ نگرانی و دغدغه ای روزانه ۱۰ تا ۱۲ ساعت مطالعه مفید داشته باشیم ولی باتوجه به شرایط عید ودیدو بازدیدها این امکان برای بعضی بچه ها در خونه میسر نمیشود اینجور افراد حتما حتما باید در اردوها شرکت کنند تا این فرصت طلایی را ازدست ندهند..

ولی افرادی که شرایط اروم و مناسبی درخونه دارند نیازی به شرکت ندارند….یادمون باشه خیلی ها با استفاده مفید از این ایام ازمون سبقت میگیرن…..پس فرصت را ازدست ندهید ….دیدو بازدید و مهمونیو فامیل و سفر همیشه هست ولی این تنها فرصتیست که اگر به خوبی استفاده کنین دراینده پشیمون نخواهین شد….
با محروم کردن خودتون از دیگران در این فرصت باقیمونده ایندتونو بسازید…..
حتی باید زمان های مرده در طول روز که درحال هدر رفتن هستند را شناسایی و از انها به بهترین نحو استفاده کنید…..فرصت کم است همه ی این فرصت ها رو غنیمت بدونید….
به امید موفقیت و رسیدن به ارزوهای قشنگ زندگی…🌸🌸🌸🌸

اردو نوروزی کنکور ,مشاور کنکور ,رتبه برتر, رتبه برتر کنکور,کنکور تجربی, مشاوره کنکور ,نکات مشاوره ای ,موفقیت در کنکور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *