برنامه ریزی کنکور, شیوه مطالعه دروس, مشاوره

بی دقتی در آزمون

موفقیت در کنکور

بی دقتی در آزمون و مشاوره درباره موفقیت در آزمون و کنکور

مشاوره کنکور دریاره بی دقتی در آزمون

مشاور کنکور و رتبه برتر کنکور تجربی خانم دکتر میرزایی دانشجو پزشکی دانشگاه شهید بهشتی

مشاور کنکور گروه مشاوره گاماس۲۰

بی دقتی در آزمون

بی دقتی در آزمون

سلام یک تکنیک مناسب برای از بین بردن بی دقتی ها در جلسه ی آزمون تکنیک تست زدن با دو خودکار می باشد.

شما باید قبل از اینکه این بی دقتی ها نهادینه شوند و به جلسه ی کنکور منتقل شوند در راستای حل این مشکل قدمی بردارید .
این بی دقتی ها شامل نادرست خواندن متن صورت سوال ، اشتباه متوجه شدن درخواست سوال ، اشتباه در حل مسائل به خصوص درس ها و فصل های محاسباتی و یا عدم اطمینان به خود در حل مسئله و حل چندین و چند باره سوال می باشند.
برای حل مشکلات فوق تکنیک تست زدن با دو خودکار پیشنهاد می شود .

چگونگی تکنیک دو خودکار

از همین الان انجام این تمرین در خانه را آغاز کنید و هفته ای یک یا دو بار ، یک مجموعه تست از درس های مختلف فراهم کرده و این تکنیک را انجام دهید . ابتدا دو خودکار با رنگ های مختلف برداشته و سپس یک بار زمان دار مجموعه سوالات را حل کنید سپس خودکار دوم را برداشته و این بار بدون در نظر گرفتن هیچ زمانی مجموعه سوال ها را حل کنید .
بار دوم هنگامی که در حال حل مجدد تست ها می باشید به بسیاری از بی دقتی های خود که به دلیل سرعتی زدن تست ها انجام داده اید پی خواهید برد . بی دقتی های خود را به ذهن بسپارید و سعی کنید آن ها را تکرار نکنید ضمن اینکه شما با کمک این تکنیک می توانید به راحتی به خود در حل مسائل اطمینان کنید

. گاهی دانش آموزان یک مسئله را چندین و چند بار حل می کنند و سپس پاسخ را علامت می زنند با این تکنیک زمانی که برای بار دوم نیز همانند زمانی که سرعتی تست زده اید یک جواب را به دست می آورید به مرور به ذهن تلقین می شود که از محاسبات چند باره بپرهیزد و به پاسخ خود اطمینان کند. بنابراین با این تکنیک می توانید از شر وسواس های تست زنی نیز نجات یابید .
از همین الان شروع کنید و این تکنیک را هفته ای یک یا دو بار انجام دهید .

 

بی دقتی در آزمون ، مشاوره کنکور ، مشاور کنکور ، کنکور تجربی ، رتبه برتر کنکور ، منابع کنکور ، نحوه مطالعه دروس ، نحوه مطالعه کنکور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *