انسانی, تحلیل سوالات کنکور

تحلیل سوالات ریاضی کنکور انسانی دی ماه

سوالات ریاضی انسانی

1.مقدمه ای بر تحلیل سوالات ریاضی:

با سلام و وقت بخیرخدمت شما انسانی های عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه. حسابی خسته نباشید و خدا قوت میگم  و امیدوارم کنکور امروز رو هم به عالی ترین شکل ممکن داده باشید.

2.دیدگاه کلی و رویکرد ها در طرح سوالات:

ریاضی این کنکور سخت طرح شده بود؛البته سختی و آسونی هر سوال نسبیه چون یه دانش آموزی که با انواع تیپ ها آشناست و خیلی خوب کار کرده ،سریع میتونه جواب بده چون اگر که طراح یکم سوال رو تغییر داده باشه بازم براش چالشی به وجود نمیاد ولی دانش آموزی که برای ریاضی وقت نذاشته همه سوالات براش سخته.

3.مقایسه کنکور انسانی با کنکور های اخیر:

نسبت به سال های قبل ، با توجه به اینکه ضریب این درس بالا رفته ، سوالات سختتر طرح شده بودن و درواقع مطالب رو گنگ کرده بودن ، نامفهوم کرده بودن و داده های زیادی رو در اختیار داوطلب قرار نداده بودن و شاید 70 درصد بچه ها نتونسته بودن اونطور که باید از ریاضی درصد مطلوبی کسب کنن.

4.تیپ و سبک سوالات ریاضی کنکور انسانی:

تیپ سوالات تغییر زیادی نکرده بود ؛ یعنی اگر سوالات کنکور های اخیر رو کار میکردین ، تیپ سوالات تکرار شده بود پس اگه آزمون های جمع بندی رو تحلیل و بررسی میکردین خیلی نتیجه مطلوبی میگرفتین با توجه به اینکه ضریب این درس 5 بود . 5.توصیه و سخن پایانی: شمایی که میخواین برای کنکور تیر استارت بزنین حواستون به چند مبحث باشه؛ گزاره ها ، آمار،تابع،احتمال و معادلات؛ سعی کنین اینارو از همین الان تو برنامه قرار بدین وبه علاوه همراه با تست زنی مداوم باشه که برای کنکور بعدی هیچ مشکلی نداشته باشی.
نویسندگان تحلیل سوالات درس ریاضی انسانی
مصاحبه
مائده رضایی- دبیری ادبیات رتبه ۶۰ کنکور سراسری
مصاحبه
سرپرست نویسندگان: دکتر حدیث نریمانی-پزشکی کرمانشاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *