مشاوره, مطالب انگیزشی

متن انگیزشی کنکور

متن انگیزشی کنکور درباره ی کاهش استرس و اثر انگیزش و داشتن انگیزه ی بالا برای رسیدن به آرزو ها تو ام با صبر ، به گفته ی خانم نوشین ابوطالبی

رتبه برتر کنکور تجربی دانشجوی پزشکی مشهد و مشاور کنکور گروه گاماس ۲۰

متن انگیزشی کنکور

متن انگیزشی کنکور

این روزها از خیلی از دانش آموزهای کنکوری می شنوم که درس خوندن برایشان سخت شده. انگیزه دارند، هدفشان را دوست دارند اما …

کاملا درک میکنم. خستگی طبیعیست. هر چه به کنکور نزدیکتر می شویم کلافگی بیشتر می شود.از خودمان می پرسیم پس تا کی این استرس ها ادامه دارد؟ پس کی کنکور میرسد و من راحت می شوم؟

هم دلت میخواهد زودتر روز کنکور بیاید که خلاص شوی، هم دلت میخواهد آن روز دیرتر برسد که فرصت مطالعه ی بیشتری داشته باشی.
تا به حال با خودت فکر کرده ای که همه ی ما هم این هارا تجربه کرده ایم ؟ به دوستان همسنت فکر کرده؟ که آن ها هم این تجربیات را دارند؟

در واقع شرایط برای همه یکسان است. مطالب به تدریج تکراری میشوند. استرست روز به روز بیشتر شده و دوست داری کنکور را زودتر بدهی که تکلیف باقی زندگیت معلوم بشود. اما …
این روزها باید صبر و بردباری را تمرین کنی، آن ها یی که صبوری پیشه می کنند کسایی هستند که موفق میشوند. میدانی چطوری باید تلاش کنی ؟

متن انگیزشی پزشکی

روزی راهبی جوان به نزد استاد رفته و از او میپرسد چطور  میتوانم به کمال برسم ؟ استاد سر راهب جوان را به زیر آب فرو می برد. راهب جوان پس از اندکی تلاش، به فکر فرو می رود که شاید استاد با او شوخی داشته و ادستش را از روی سر استاد بر خواهد داشت.اما شرایط این طور نبود، راهب تمام تلاشش را کرد و از انرژیش استفاده کرد تا به هرآن چه نزدیکش باشد چنگ انداخته و سر خود را از آب بیرون بیاورد و نفس بکشد.
استاد درتس زمانیکه چیزی به خفه شدن راهب نمانده بود سرش را از آب بیرون آورده و اجازه داد که او نفس بکشد.
استاد از راهب جوان پرسد در آن لحظات آخر چه آرزویی داشتی؟
جوان می گوید تنها آرزو و تلاشم نفس کشیدن بود. استاد رو بع جوان کرده و می گوید: باید هدفت را همان طوری بخواهی که اکسیژن را در لحظات پایانی خفگی می خواستی! یعنی حتی یک دقیقه هم نتوانی سر جایت بنشینی و دائما در تکاپو باشی. این خواستن واقعی چیزی است که تو را به تلاش وادار می کند و تمام زورت را به کار میگیری تا به آن برسی.

ادرسی که میگیریم آن است که الان ما در آن لحظات پایانی هستیم، لحظاتی که اهدافمان را میخواهیم و نباید خسته شویم. حتی یک دقیقه هم دست از تلاش نکشیم

فقط یه ترسوی واقعیست که ضربه ی نهایی را نمی زند و کار را تمام نمیکند.

این را یادت باشد که از این به بعد هر یک روزِ سال جدید اندازه ی سه روز سال قبل ارزش دارد. سعی کن قدرش را بدانی و تمام تلاشت را بذاری. مطمئن باش مرداد ماه به خودت افتخار خواهی کرد.

سال نو مبارک ! امیدوارم موفق باشید.

نوشین ابوطالبی دانشجوی پزشکی مشهد

متن انگیزشی, متن انگیزشی کنکور, انگیزشی کنکور, انگیزه رتبه برتر, رتبه برتر کنکور ,برتر کنکور, دانشجو پزشکی, پزشکی مشهد ، متن انگیزشی پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *