برنامه ریزی کنکور, شیوه مطالعه دروس, مشاوره

مشاوره رتبه برتر کنکور

مصاحبه با قبولی کنکور

مشاوره رتبه برتر کنکور خانم دکتر میرزایی دانشجو پزشکی شهید بهشتی

مشاور کنکور گروه مشاوره گاماس ۲۰

مشاوره رتبه برتر کنکور درباره آزمون آزمایشی و نحوه سنجش

مشاوره رتبه برتر کنکور

مشاوره رتبه برتر کنکور

شاید خیلی از دانش آموزان برای سنجش نحوه مطالعه و سنجش وضعیت خود نسبت به سایر داوطلبان در آزمون های آزمایشی شرکت کنند. نکته ی بسیار مهمی که باید حتما رعایت شود ارزیابی درست آزمون می باشد.

شما با آزمون دادن تنها نیمی از مسیر را طی کرده اید و تنها با ارزیابی آزمون می باشد که راه را به پایان رسانده و یادگیری خود را کامل کرده اید . ارزیابی آزمون را از جلسه ی آزمون آغاز کنید .

چگونه ؟؟؟

بدین طریق که شما باید در جلسه ی آزمون سوالات را طبقه بندی کنید تا در هنگام ارزیابی زمان کمتری صرف کنید، همین طبقه بندی سوالات به بالا بردن شناخت شما از سوالات کمک شایانی خواهد کرد .

تکنیک مثبت و منها

برای خود رمز بگذارید . به عنوان مثال : کنار سوال های شک دار علامت (ش) کنار سوال هایی که بلد نیستید علامت (-) کنار سوال هایی که یادگیری ناقص داشته اید علامت (ین) کنار سوالاتی که فراموش کرده اید علامت (ف) قرار دهید .

این گونه دسته بندی علاوه بر اینکه باعث می شود ارزیابی سریع تر و موثر تری داشته باشید سبب ذخیره شدن وقت در جلسه ی ازمون نیز می شود . بعد از آزمون و در هنگام ارزیابی به سوالات علامت دار خود باز گردید. سوالات شک دار خود را بررسی کنید و با بررسی این سوالات در چند آزمون متوالی به این نتیجه برسید که در کدام درس سوالات شک دار خود را پاسخ دهید و در کدام درس خیر.

دسته بندی سوالات و یادگیری آنها

سوالاتی که بلد نیستید را یاد بگیرید ، یادگیری های ناقص خود را کامل کنید و سوالاتی که فراموش کرده اید را مرور کنید در تمامی این مراحل به کتاب درسی برگردید و سعی در تثبیت بیش تر مطالب خوانده شده داشته باشید بسیار خوب می باشد که این سوال ها و سوال هایی که حاوی نکته ی مهمی می باشند دسته بندی کرده و در زمان های مرور مطالعه کنید

مشاوره رتبه برتر کنکور ، مشاوره مطالعه کنکور ۹۸ ، مطالعه کنکور ، مشاوره کنکور ، مشاور کنکور ، انگیزشی کنکور, مشاوره کنکور, مشاور کنکور, نحوه مطالعه کنکور , مشاوره کنکور , رتبه برتر کنکور , قبولی کنکور , قبولی برتر کنکور , برتر کنکور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *