مصاحبه

مصاحبه قبولی پزشکی کنکور ۹۸

خانم دامن پاک رتبه برتر کنکور تجربی 98 | گاماس

مصاحبه با خانم دامن پاک رتبه برتر کنکور تجربی 98 و قبولی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و مشاوره کنکور

مشاوره کنکور درباره ی روش های موفقیت در کنکور و مطالعه بهتر در گروه مشاوره کنکور گاماس 20

سلام میشه خودتونو معرفی کنید؟

فاطمه دامن پاک جامی هستم رتبه ۱۰۶۰ منطقه یک کنکور ۹۸ دانشجو پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

ایا در ازمون های ازمایشی هم شرکت میکردید؟

بله کانون

با کدوم درسا مشکل داشتین؟

زبان و فیزیک ، برای درس زبان در هفته سه بار از ریدینگ های کنکور های اخیر همه رشته ها میزدم و لغات جدیدو یادداشت میکردم و مرور میکردم برای درس فیزیک بعضی فصل ها (فیزیک۱و دو و چهار فصل اول پیش ) دی وی دی استاد امیر مسعودی نگاه کردم و کتاب درسی و مطالعه کردم وتمرین هاشو حل میکردم بعد از روی کتاب زرد اختصاصی تستهارو به صورت موضوعی میزدم و برای دوران عید هم کتاب سه سطحی قلم چی زدم و بعد عید سوال های مشترک فیزیک کنکور ریاضی رو هم زدم و درصدمو از بیست به ۸۹ رسوندم بدون همترازی

ایا از شبکه های اجتماعی هم دوران کنکور استفاده میکردین؟

فقط تلگرام داشتم کانال های درسی عضو بودم و با مشاورم در ارتباط بودم

برای رسیدن به رشته پزشکی چند بار خودت را امتحان کردی؟

سال اول که کنکور داشتم مسیر کنکور خیلی برایم نااشنا بود و نمیدانستم چطور درس بخوانم و برنامه ریزی کنم از مرداد ماه برای کنکور شروع به درس خواندن کردم چون با چالش های مسیر اشنا نبودم و خستگی و فشار روحی و استرس زیاد درس خواندن را از دی رها کردم و دیگر برایم مهم نبود که قبول شوم یا نه و با خودم گفته بودم سال بعد من که امسال هیچ جا قبول نمیشم (بزرگترین دروغی که یک کنکوری به خودش میگه و بزرگترین اشتباه) و رتبه سال ۹۶ من ۴۰۰۰ منطقه یک شد.

برای کنکور ۹۷ از مهر شروع کردم ولی بعد از عید (دوران طلایی کنکور ) ناامیدی به من غلبه کرد و ساعت مطالعه ام افت کرد و بدترین اشتباهم این بود که ازمون شبیه ساز کنکور در زمان مناسبش از خودم نگرفتم و رتبه ۳۱۵۷ منطقه یک شدم و موقع انتخاب رشته هم نمی توانستم از علاقه ام به پزشکی دست بکشم هم حال دوباره خواندن برای کنکور را نداشتم.

از تا دی درس نخواندم و با خودم فکر کردم زمانم دارد میگذرد و من اگر شروع نکنم دوباره همان رتبه های قبلی می شوم و رشته هایی که می توانستم همان سال اول بخوانم را قبول می شوم. از دی مشاوره گرفتم و با انگیزه مطالعه ام شروع کردم و رتبه ۱۰۶۰ منطقه یک کنکور ۹۸ شدم.

برنامه ریزی ات چگونه بود؟

ازمون قلم چی شرکت می‌کردم و با برنامه راهبردی سعی می مردم هماهنگ باشم درس های اختصاصی را هر روز می خواندم و درس های عمومی هم یک روز در میان و میانگین ترازم ۶۶۰۰ بود.

از تغییراتت در روش درس خواندن بگو

دانش آموزان کنکوری این جمله را به خاطر بسپارند کسی که بیشتر تست میزند از کسی که بیشتر میخواند با تایم مطالعه برابر، روز کنکور موفق تر است. من هم ۹۰ درصد تایم مطالعه ام را به تست زدن اختصاص میدادم و ده درصد می خواندم و نکته مهم تر که به من خیلی کمک کرد، ۱۸ ازمن شبیه ساز کنکور از خودم گرفتم و در همه شرایط من ازمون دادم و اتفاقا روز کنکور هم حال خوبی نداشتم و با ۱۵ ساعت گرسنگی سر جلسه کنکور حاضر شدم و فقط طی ۴:۱۰ زمان کنکور اب خوردم اولش استرس داشتم ولی با خودم گفتم من این شرایطو قبلا تمرین کردم و از پسش بر امدم پس الان هم میتوانم و توانستم.

کلام اخر

تلاشتونو بکنید و به خدا توکل کنید و به حکمتش اعتماد کنید
از خانوادم و مشاورم آقای دکتر میرلوحی و اقای ایمانی تشکر میکنم که توی این مسیر همراه من بودند و حمایتم کردند

 

کارنامه قبولی پزشکی شاهرود

در این بخش کارنامه قبولی پزشکی شاهرود  قبولی کنکور دکتر دامن پاک را مشاهده میکنید . میتوانید سوالات خود را در بخش کامنت مطرح کنید

کارنامه قبولی پزشکی شاهرود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *