کنکور سراسری, نمونه سوالات

نمونه سوالات کنکور ۹۸

نمونه سوالات کنکور ۹۸ به همراه پاسخنامه آن

مشاوره کنکور و بررسی نمونه سوالات کنکور

اهمیت بررسی نمونه سوالات کنکور سراسری

 

نمونه سوالات کنکور ۹۸

بررسی نمونه سوالات کنکور در موفقیت دانش آموزان کنکوری بسیار موثر است. پیش از هر چیز در مطالعه ، دانش آموز کنکوری باید با نحوه ی طرح سوالات و میزان سختی یا آسانی آن ها آَشنا باشد. مطالعه در مسیر روشن و شفاف بسیار مفید تر از شرایطی است که ما به عنوان دانش آموز کنکوری تنها یک کتاب را باز کنیم و به هر نحوه و روشی که به ذهنمان میرسید و یا تا کنون مطالعه کرده ایم درس بخوانیم.

نحوه مطالعه دروس

حل سوالات کنکور به ما کمک می کند تا بدانیم تمرکز مطالعاتی خود را بر چه بخش هایی بگذاریم.
برای مطالعه دروس و تست زنی ، روش های گوناگونی وجود دارد . اما در این میان بهتری روش آن است که با بررسی سوالات کنکور به دست آید . با مطالعه و بررسی سوالات کنکور ما به قسمت های پر اهمیت تر و پر سوال تر ، نحوه و سلیقه ی طراحان کنکور ، سطح دشواری سوالات آشنا می شویم.

یکی از مهم ترین تاثیرات بررسی سوالات کنکور این است که ما را از روتین سوالات کتاب های تالیفی خارج می کند. دانش آموز کنکوری با گذشت زمان و استفاده از یک کتاب تست با مولف کتاب های تالیفی و طراح سوال های آن آشنا می شود و به سبک آن سوال ها هر چقدر هم که سخت باشند عادت می کند. به طوریکه بسیاری از دانش آموزان خوب قادر به پاسخ گویی به یک کتاب خاص  و سخت هستند اما هنگام مواجهه با سوالات آزمون های آزمایشی و کنکور به دلیل تغییر سبک سوالات طراخ دچار مشکل می شوند.

مسئله ی بعدی مواجهه با سوالات کنکور به صورت یک جا و آشنایی با شکل کلی آن است. بعد از پیشرفت مطالعه و تسلط کلی بر مطالب ، لازم است تا دانش آموزان به حل سوالات کنکور به صورت کامل و یک جا بپردازند و از این طریق استراتژی های حل سوالات و زمان بندی خود را برای کنور به دست بیاورند.

مهم ترین عامل موفقیت دانش آموزان در جلسه کنکور ، توانایی مدیریت آن است و این توانایی تنها با حل سوالات کنکور های قبلی به دست می آید .

از این رو گروه مشاوره کنکور گاماس۲۰ سعی در گرد آوری مجموعه ای از نمونه سوالات کنکور سراسری دارد و با در اختیار قرار دادن پاسخنامه رسمی آن دسترسی ساده تری به مجموعه سوالات فراهم کند.

گروه مشاوره کنکور گاماس۲۰ با بیش از ۲۰۰ نفر مشاور از رتبه های برتر کنکور سراسری و دانشجویان برترین دانشگاه های دولتی سراسر کشور

نمونه سوالات کنکور ۹۸

نمونه سوالات کنکور ۹۸ سراسری ریاضی  :

دریافت سوالات کنکور ۹۸ ریاضی نظام جدید                  دریافت سوالات کنکور ۹۸ ریاضی نظام قدیم

دریافت سوالات کنکور ۹۸ عمومی ریاضی نظام جدید       دریافت سوالات کنکور ۹۸ عمومی ریاضی نظام قدیم

 

نمونه سوالات کنکور ۹۸ سراسری تجربی :

دریافت  سوالات کنکور ۹۸ تجربی نظام جدید                  دریافت  سوالات کنکور ۹۸ تجربی نظام قدیم

دریافت سوالات کنکور ۹۸ عمومی تجربی نظام جدید       دریافت  سوالات کنکور ۹۸ عمومی تجربی نظام قدیم

 

نمونه سوالات کنکور ۹۸ ، سوالات کنکور ، دفترچه کنکور ، مشاور کنکور ,مشاوره کنکور ,کنکور تجربی ,کنکور ریاضی, مشاور کنکور تجربی, مشاور کنکور ریاضی, رتبه برتر , رتبه برتر کنکور, رتبه برتر کنکور تجربی, مشاوره کنکور خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *