برنامه ریزی کنکور, مشاوره

برنامه مطالعاتی کنکور ۹۸

برنامه مطالعاتی کنکور ۹۸ و نکات مشاوره ای کنکوری درباره آن

مشاوره کنکور ۹۸

مشاور کنکور خانم زاهد نژاد دانشجو دندانپزشکی تهران رتبه برتر کنکور تجربی مشاور گروه گاماس ۲۰

برنامه مطالعاتی کنکور ۹۸

برنامه مطالعاتی کنکور ۹۸

همانطور که میدانید اکثر آزمون های آزمایشی که از طرف موسسات مختلف برگزار میشوند در اواخر دیماه مبحث ازمون های خود را به جمع بندی پیش ۱ اختصاص داده اند.

از اینرو از شما عزیزان انتظار میرود به طور کامل مطالب پیش۱ را مطالعه و بررسی کنید. به این معنی که تست های باقیمانده را بزنید و اشکالات خود در تست های قبلی راحتما بررسی کنید.
یکبار دیگر درسهای خودرا مفهومی مطالعه کرده به شناسایی نقاط ضعف خود بپردازید.

از هیچ درسی غافل نشوید

از دانش اموزان قوی تر هم انتظار میرود تاجایی که زمانشان اجازه میدهد به بررسی دروس پایه ای که تا به حال مطالعه کرده اند بپردازند همه ما از اهمیت بالای درس زیست شناسی آگاهیم اما این درس به هیچ عنوان نباید سبب شود از بقیه درسها غافل شویم چه در این دوران چه به طور کلی!
چرا که از درسهایی مثل عربی وزبان میتوان به راحتی و بازمان بسیار کمتری نتیجه گرفت پس از این ازمون هم هر نتیجه ای که به دست آوردید به آن تنها به عنوان یک برآیند کلی از عملکرد خود در نیمسال اول نگاه کنید که میتواند به شما کمک کند از مشکلات خود آگاه شوید حتی اگر نتیجه مورد رضایت شما هم نباشد به هیچ عنوان اجازه ندهید روحیه و اعتماد به نفس شما برای ادامه مسیر را تحت تاثیر قرار دهد.

رتبه آزمون جمعبندی

متاسفانه بعضی مشاوران و دبیران ادعا میکنند رتبه این آزمون جمع بندی بسیار شبیه و یا حتی همان رتبه کنکور است بدانید که این ادعا کاملا غلط است و واضح است این آزمون نمیتواند به تنهایی نشانگرتلاش های دانش آموزان درطی چندسال باشد با آغاز نیمه دوم سال تحصیلی هم تست های دوره ای را به خصوص برای درس زیست شناسی درنظر بگیرید چرا که با صرف زمان کمتری میتوانید اطلاعاتی را که تا به حال به دست آورده اید زنده نگه دارید و در آینده هم برای بازیابی این اطلاعات زمان بسیار کمتری را صرف خواهید کرد همچنین این اطمینان را به شما میدهد که هر آنچه تاکنون آموخته اید محفوظ است واعتماد به نفس شما را افزایش میدهد

میداند مطلب دیگر اینکه خیلی ها تصور میکنند تا قبل از عید همه درس ها باید مطالعه شوند درصورتیکه اگر تا کمی بعد از عید هم یادگیری دروس ادامه یابد مشکلی به وجود نخواهد آمد

چرا که سبب افزایش کیفیت یادگیری شما می شود نهایتا از شما عزیزان خواهش میکنم سه ماه زمستان را از دست ندهید این دوران میتواند برگ برنده شما باشد چرا که خیلی ها به علت خستگی، کمتر درس میخوانند و شما به این ترتیب میتوانید از آنها پیشی بگیرید. درضمن مطالب پیش ۲ که در این دوران تدریس میشوند سوالات بسیار زیادی را در کنکور شامل میشوند.

برنامه مطالعاتی کنکور ۹۸ ، برنامه مطالعاتی کنکور ۹۸ ، مشاوره کنکور ، مشاور کنکور ، کنکور تجربی ، رتبه برتر کنکور ، منابع کنکور ، نحوه مطالعه دروس ، نحوه مطالعه کنکور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *