اخبار, اخبار کنکور

غیبت در امتحان ترمیم نمره + خرداد

غیبت در امتحانات ترمیم خرداد

ماجرای امتحانات ترمیم نمره  خرداد و خبرهای مربوط بهش فکر خیلی از دانش اموزارو درگیر خودش کرده ولی اصلا نگران نباشید. ما اینجاییم و هر خبر کوچیکی رو درباره این موضوع براتون پوشش میدیم تا خیالتون راحت باشه و بدون فکر کردن به دغدغه های اینطوری درستونو خوب بخونین.

خب امروز یه خبر داریم راجب ترمیم نمره ی خرداد و غیبت در اون. اگر توی امتحانات ترمیم نمره خرداد شرکت کنین و به هر دلیلی نتونین سر جلسه حاضر بشین چه اتفاقی میفته و باید چیکار کنین؟

در صورت غیبت در امتحان ترمیم نمره خرداد چی میشه؟

کسایی که توی امتحان ترمیم نمره ثبت نام میکنن ولی به هر دلیلی نمیتون سرجلسه حاضر بشن👇
خوشبختانه فرصتشون محفوظ باقی میمونه😁 پس خیالتن از این بابت راحت باشه. یه چیز مهم برای یه بچه کنکوری اینه که اطلاعاتش کافی باشه و استرس ناشی از ندونستن این چیزارو دیگه به دوش نکشه.

راستی ما حواسمون به بچه های فارغ التحصیلم هست. باهامون همراه باش.

 

تکلیف فارغ التحصیلایی که قبلا ترمیم کردن چی میشه؟

فارغ التحصیلانی که توی امتحانات خرداد ۱۴۰۲ و یا سالهای قبل از اون، یک یا دو بار ترمیم نمره انجام دادن، استثناعاااا سال آینده هم میتونن مجددا توی امتحانات ترمیم نمره خرداد ثبت نام کنن و خوشبختانه این فرصت براشون فراهم شده. پس بهتره که گوش بزنگ باشید تا این فرصت رو از دست ندید.
ولی اگه از این فرصتشون استفاده نکنن، سالهای بعد دیگه نمیتونن ترمیم نمره بزنن. یعنی در واقع این فرصت فقط یک بار براشون هست!

خب ممکنه از اون دسته از اون داوطلب هایی باشید که تا حالا ترمیم انجام ندادین. پس در ادامه باهامون همراه باشید تا بگیم شما باید چیکار کنین.

شرایط ترمیم برای کسانیکه تا حالا ترمیم انجام ندادن.

و اما داوطلبینی که تاحالا ترمیم نمره انجام ندادن، فقط یک بار فرصت ترمیم دارن، که میتونن خرداد سال آینده از این فرصتشون استفاده کنن.
و درصورتی که توی امتحانات ثبت نام نکنن یا سرجلسه حاضر نشن، این فرصت براشون حفظ میشه و میتونن توی سالهای بعد ترمیم نمرشون رو انجام بدن.

جمعبندی

پس به طور کلی 3 دسته از داوطلبین رو مورد بررسی قرار دادیم. کسانی که توی امنتحان ترمیم خرداد غیبت میکنن، کسانی که قبلا فارغ التحصیل شدن و کسانی که تا حالا ترمیم انجام ندادن. همه این افراد میتونن تا خرداد سال آبنده یعنی 1403 توی امتحانات ترمیم خرداد شرکت کنن و این فرصت رو دارن. بچه هایی هم که تا حالا ترمیم انجام ندادن اگر توی امتحانات ثبت نام نکنن یا بهر دلیلی سرجلسه حاضر نشن، این فرصت براشون حفظ میشه و میتونن توی سالهای بعد ترمیم نمرشون رو انجام بدن. اما بچه های فارغ التحصیل فقط یک بار این فرصت رو دارن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *