ادبیات, شیوه مطالعه دروس, مشاوره

مشاوره املا کنکور

مشاوره املا کنکور و نحوه زدن تست های ادبیات

مشاوره کنکور درباره تستهای املا مشاور کنکور دکتر شاهی دانشجو داروسازی تهران

رتبه برتر کنکور تجربی و مشاور کنکور گروه مشاوره گاماس۲۰

 

مشاوره املا کنکور

طراحان کنکور در بعضی از سال ها سوالات نسبتا ساده یا حتی ساده ای برای املا در نظر گرفته اند و در عین حال، سوالات مربوط به املای ادبیات برخی از کنکور های سراسری دشوار ترین نوع خود بوده اند
از بین تیپ های ه گانه ای که میتوان برای تست های املا در نظر گرفت، “املا در متن” و “املا در شعر سخت ترین نوع سوالات املا محسوب می شوند اما چگونه میتوانیم با اطمینان خاطر و ضریب اطمینان بالایی به سراغ تست های املا برویم؟!

– نکته ی بسیار مهمی که در این مورد وجود دارد، پراکنده بودن منابعی که طرح سوالات از آن ها صورت میگیرد است سوالات املا غالبا از منابع زیر طراحی می شوند:

۱. گروه کلمات زبان فارسی ۳ و ۲
۲. واژه های مهم متون ادبیات فارسی  و پیش دانشگاهی

٣- کلمات خارج از کتاب اما مهم و کنکوری!

مطالعه لغات

به عنوان نخستین گام، در نظر داشته باشید که لغاتی که ممکن است برای شما اهمیت املایی داشته باشد، می تواند برای دیگر اینگونه نباشد و بالعکس ؛ پس بهتر است در کنار کتاب های کمک آموزشی مربوط به املا هنگام مطالعه ی کتاب های ادبیات با استفاده از یک هایلایتر لغاتی را که فکر میکنید ممکن است در دفعات بعد اشتباه بنویسید یا تشخیص دهید را مارک کنید و روز قبل از آزمون آزمایش آن ها را مرور کنید.

یک منبع مطالعه ای مناسب برای لغات کنکوری خارج از کتاب تهیه کنید و حتما بخش
املای کلمات هم آوا” آن را مطالعه کنید. فراموش نکنید که املا و معنی واژه رابطه ی تنگاتنگی با یکدیگر دارند پس به معنی و املای درست هر واژه توجه ویژه داشته باشید.

به یاد داشته باشید درک درست معنی و املای صحیح مرتبط با آن مهمترین مهارت لازم جهت پاسخگویی به سوالات املا در متن و شعر می باشد..

 

مشاوره املا کنکور ، مطالعه کنکور ، مشاوره کنکور ، مشاور کنکور ، انگیزشی کنکور, مشاوره کنکور, مشاور کنکور, نحوه مطالعه کنکور , مشاوره کنکور , رتبه برتر کنکور , قبولی کنکور , قبولی برتر کنکور , برتر کنکور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *