تست زنی, مشاوره

مشاوره پاسخگویی به سوالات

مشاوره رتبه برتر کنکور تجربی مشاوره پاسخگویی به سوالات کنکوری ها

مشاوره کنکور تجربی گروه مشاوره گاماس ۲۰ آقای کاسپور قبولی پزشکی تهران

مشاوره و صحبت های قبولی رشته پزشکی برای چگونگی پاسخگویی به سوالات

مشاوره پاسخگویی کنکور

مشاوره پاسخگویی به سوالات

قبل از آزمون برای خود استراتژی تعیین کنید. بدون طرح قبلی به جلسه‌ی آزمون نروید. همه‌ی این‌ها به خود دانش‌آموز بستگی دارد. سعی کنید در چند آزمون اول به استراتژی قطعی خود دست پیدا کنید و تا روز کنکور با همین استراتژی آزمون دهید.
برای پاسخگویی به سوالات اختصاصی ترتیب های مختلفی وجود دارد.یکی از این ترتیب ها که پر استفاده ترین ترتیب پاسخگویی رتبه های برتر هم هست، داوطلبا به ترتیب دفترچه ریاضی، زیست، فیزیک، شیمی به سوالات جواب میدهند، این ترتیب شاید اصولی ترین ترتیب پاسخگویی باشد ولی این خطر را دارد که شیمی آخرین درس خواهد بود و ممکن است وقتی به این درس رسیدید با کمبود وقت مواجه شویدکه با توجه به اهمیت شیمی مشکل ساز خواهد بود.البته اگر در این ترتیب به تسلط کافی رسیدید، همین ترتیب را ادامه بدهید ولی مراقب وقت باشید.

ترتیب پاسخگویی به سوالات:

ترتیب دیگری که داوطلبان به سوالا جواب میدهند، به ترتیب اهمیت دروس است.
یعنی زیست، شیمی، ریاضی و فیزیک( یا فیزیک ، بعد ریاضی). این ترتیب این خوبی رو دارد که درسهای پراهمیت اول و با انرژی بیشتر جواب داده میشوند، ولی چون ریاضی و فیزیک که دو درس نیازمند انرژی بالا هستند، پشت سر هم میفتند.

در این شرایط این ریسک وجود دارد که انرژیتان تحلیل رفته و بازدهی کم شود.

سومین ترتیب معروف که شاید پرکاربرد ترین و کم خطر ترین ترتیب هم باشد پاسخگویی به صورت زیست، فیزیک، شیمی و ریاضی( جای فیزیک و ریاضی رو میتوانید عوض کنید) این ترتیب از یک طرف این خوبی را دارد که دروس مفهومی(زیست و شیمی) و دروس محاسباتی (ریاضی و فیزیک) یک در میان میفتند و خطر تحلیل انرژی کمتر میشود از طرف دیگر شیمی درس آخر نمیماند و خطر از دست دادن سوالات شیمی (که به نسبت مهم تر از ریاضی وفیزیک است) کمتر میشود. ولی در کل دقت کنید که زمان پاسخگویی را جوری تنظیم کنید که به همه ی درسها وقت برسونید.

یک نکته ی خیلی مهمی که در مورد ترتیب پاسخگویی وجود داره، این است که ترتیب های مختلف را در آزمون های آزمایشی امتحان کنید و ترتیبی که برای شما بیشترین بازدهی و بهترین نتیجه را دارد انتخاب کرده و تا آخر سال کنکور و حتی روز کنکور با همان ترتیب به سوالات جواب بدهید.
مبادا، ترتیبی که بهش عادت کرده اید و با آن نتیجه گرفته اید را روز کنکور تغییر دهبد. تغییر های عجیب غریب را در جلسه کنکور امتحان نکنید.

گفتگو با برتر کنکور, صحبت های رتبه برتر کنکور,مشاوره کنکور,پزشکی تهران, کنکور سراسری, چگونگی آزمون دادن مشاوره پاسخگویی به سوالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *