برنامه ریزی کنکور, مشاوره, مطالب انگیزشی

مشاوره پشت کنکور ماندن

مشاوره پشت کنکور ماندن و تصمیم گیری برای کنکور دوباره

مشاور کنکور آقای حکیم نژاد دانشجو پزشکی اهواز رتبه برتر کنکور تجربی

مشاور کنکور گروه مشاوره گاماس۲۰ درباره پشت کنکور ماندن

 

مشاوره پشت کنکور ماندن

سلام به همه دوستانی که تصمیم گرفتن یه سال دیگه برای رسیدن به هدفشون تلاش کنن و پشت کنکور موندن.
الان تقریبا رسیدیم وسطای راه و اونم ایستگاه جمع بندی درسته که دیگه از مدرسه و امتحانات نیمسال خبری نیست اما شما هم باید مثل بقیه دوستانی که فارغ التحصیل نیستن شروع کنید به جمع بندی نیمسال اول..

برای این کار با استفاده از آزمون های آزمایشی مختلف یالا زدن تست های مختلف مربوطه، این کار رو انجام بدی تا بتونی نیمسال دوم رو با قدرت و انگیزه ی بیشتر و خیال راحت تر شروع کنید و خودتو یه محک خوبیب بزنی. که معیار بهتری میتونه باشه نسبت به آزمون ها با ایستگاه های مبحثی/

وقتی به اینجا میرسی و به بقیه نگاه میکنی به خودت میگی من که بیشتر از اونا وقت دارم پس برنامه رو یه کم فقط یه کم سنگین تر بریزم تا بتونم از برنامه ی اونا که جمع بندیه جلو بزنم ولی این به اشتباهه که نه تنها بهتون کمکی نمیکنه بلکه باعث میشه همش عجله داشته باشید برای تموم کردن برنامه ی جدیدی که سنگین تره
این مورد خودش باعث میشه شما نتونید در درس ها و مباحث مختلف به یه تسلط خوبییب برسید پس به جای اینکه بخواید از این برنامه ی جمع بندی جلوتر برید سعی کنید تو همون مباحث به تسلط کافی برسید و اشکالات خودتون رو تو این دوره بررسی و رفع کنید و در راستای تسلط هر چه بیشتر ایرادات نیم سال اول خودتون رو تا جایی که امکان داره حل کنید.

تست زنی

خیلیا فک میکنن چون پشت کنکورن خیلی تو این دوران وقت دارن أما من وقتی برای این دوره و ایستگاه استارت زدم همش به این فکر میکردم که وقت کافی برای رسیدن به برنامه ندارم و نمیتونم اون طور ک میخوام تست بزنم ولی فهمیدم باید روشم با دوره های قبل فرق داشته باشه و به جای اینکه بیام برای یک مبحث یا برس به صورت تمام و کمال تست بزنم .

از هر مبحث یا درس تیپ های مختلفش رو یا تست های پرتکرار و مهم (تست های به درد بخورش رو انتخاب کنم و کارشون کنم تا هم وقت کافی برای کار کردن تست همه ی مباحث رو داشته باشم و با این کار اون مباحث رو با تست دوره و مرور کرده باشم و هم اینکه از وقتی که برام میموند برای رفع اشکالات مبحثی یا موضوعی خودم و دوره و مرور مباحث مهم و خیلی مهم استفاده کنم.
با این روش هم، همه ی دروس و مباحث رو با تست جمع بندی میکنی، اشکالات خودتو برطرف میکنی، مباحث مهم رو هم دوره و مرور میکنی و به یه آمادگی مطلوب برای این دوره یا ایستگاه میرسی و نتیجه ای که از آزمونت میگیری رو میتونی به عنوان په محک واقعی قبول کنی.

مشاوره پشت کنکور ماندن ، مشاوره کنکور ،مشاور کنکور ، رتبه برتر کنکور ، رتبه برتر تجربی ، کنکور تجربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *