شیوه مطالعه دروس, مشاوره

مشاوره کنکور انسانی

مشاوره کنکور انسانی

مشاوره کنکور انسانی توسط  رتبه برتر کنکور رشته انسانی

مشاور رتبه برتر کنکور انسانی آقای صدری زاده دانشجوی حقوق قضایی دانشگاه تهران

مشاور کنکور گروه مشاوره گاماس ۲۰

مشاوره رتبه برتر کنکور در مورد نحوه خواندن درس منطق رشته علوم انسانی

 

 

 

چگونه منطق را با خاک یکسان کنیم؟!!

خب همونطور که میدونید یکی از مشکلات بزرگ جامعه علوم انسانی مخصوصا از سال ۹۲ به بعد منطق بوده و هست چرا که اصلا منطبق با کتاب نبود.

اما هر چیزی راه حلی داره…

اول از همه کتاب رو به عنوان منبع اصلی کنار بذارید. فقط خلاصه مطالبش رو از روی کتاب کمک درسی بخونید هر روز روزی نیم ساعت تا یک ماه قبل از کنکور مطالب رو مرور کنید مرحله بعد کتاب دینی و اقتصاد و علوم اجتماعی هست که دنده های کمکی منطق هستن دینی پیش درس ۹. ۸ .۷ رو یه کپی ازش بگیرین و به جزوه منطقتون اضافه بکنید. همچنین درس اقتصاد فصل عرضه و تقاضا و علوم اجتماعی سه درس آخر بعد از این کار سراغ سوالات کنکور سال ۹۰ تا ۹۶ برین و پاسخ تشریحی تک تک سوالات رو یادداشت کنید. توی هر سوال حتى اگه از یه جنس هم باشن مطمئن باشین که نکته جدید هست مخصوصا مبحث مغالطه و پایه های استدلال که اصلا با کتاب بیگانه هستن!!

باید نکته هاتون حدود ۵۰ صفحه بشه و واسه خوندن اونم هر شب ۱۵ دقیقه وقت بذارین بعد از این مرحله هر ۷ روز یک بار سراغ اون دروس اقتصاد و… ضمیمه شده به جزوه ی خودتون برین و توی متنش شروع به پیدا کردن انواع مغالطه قیاس استدلال تمثیل تصور و تصدیق کنید حدود ۱۲۰۰ مسئله منطقی وجود داره تو این دروس ضمیمه مطمئن باشین بعد از این کار به سطح قابل قبولی در منطق میرسین که لازم به ذکر نیست که چقد اهمیت داره در کنکور.

مشاوره کنکور,رتبه برتر کنکور, برتر کنکور انسانی ,مصاحبه با رتبه برتر کنکور,مصاحبه با قبولی کنکور انسانی,مشاوره کنکور انسانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *