شیوه مطالعه دروس, مشاوره, مطالب انگیزشی

مشاور انگیزشی کنکور تجربی

مشاور انگیزشی کنکور تجربی خانم رسولی رتبه برتر کنکور تجربی

دانشجوی دندان پزشکی اردبیل و مشاور کنکور گروه مشاوره کنکور گاماس۲۰

صحبت های انگیزشی و خاطرات کنکوری ایشان برای کنکوری ها

 

مشاور انگیزشی کنکور تجربی

لحظه هایی در زندگی وجود دارند که شاید دوست نداشته باشیم زیاد درباره ی آنها صحبت کنیم، ولی من می خواهم از یک روز سخت برای شما حرف بزنم و آن لحظه، روزی نیست جز روز اعلام نتایج کنکور .

آن روز، از صبح آرام و قرار نداشتم. مدام به عقربه های ساعت نگاه می کردم. به نظرم می آمد کندتر از روزهای دیگر حرکت می کنند؛ ولى این عقربه ها نبودند که کند حرکت می کردند، بلکه ذهنیت من بود که دوست داشت زمان به کندی سپری شود بالاخره نتایج اعلام شد و من در رشته ی دلخواهم قبول نشدم. با دیدن نتیجه ی کنکور ناراحت شدم و تا شب، مدام به این موضوع فکر می کردم که من امسال نتوانستم وارد دانشگاه شوم پشت کنکور ماندن یا نماندن؟؟؟؟

(مشاور انگیزشی کنکور تجربی)

قبل از اینکه بخوابم با خودم گفتم ای کاش همه ی اینها یک خواب بود و فردا یک روز خوب و امیدوارکننده را شروع می کردم.

صبح که از خواب بیدار شدم، به نظرم آمد که نور آفتاب درخشان تر و گرم تر از روزهای قبل است. من خیلی سرحال تر و خوشحال تر از روزهای دیگر بودم.

چه اتفاقی برای من افتاده بود؟ طبیعتا باید ناراحت می بودم ولی حالا چرا خوشحالم؟

بعد از کمی فکر کردن دربارهی این موضوع دریافتم که خدا دیشب حرف های مرا شنیده و انرژی یک شروع خوب و سرآغازی نو را به من داده است.

آری! من متحول شده بودم، دیگر از آن آدم ناامید دیروز خبری نبود، امروز خیلی با انگیزه و مصمم بودم و به فردایی بهتر و آینده ای روشن تر می اندیشیدم از همان روز تغییر را شروع کردم.

تحول

قبل از هر چیز اتاق مطالعه ام را مرتب کردم.

کتابها و منابع درسی ام را دسته بندی و منظم کردم . تصمیم گرفتم اهدافم را تقسیم بندی کنم و برای دست یابی به هر کدام از آنها برنامه داشته باشم.

مسیر مشخص و واحدی را برای حرکت یک ساله ام انتخاب کنم و با برنامه تر تلاش کنم تصمیم گرفتم امسال همه چیز را رنگی ببینم، نه سیاه و سفید.

برنامه ی راهبردی، دفتر برنامه ریزی و کارنامه های آزمونها را رنگ آمیزی کنم و از رنگ های آبی و نقاط قوتم انرژی بگیرم و برای از بین بردن رنگ های زرد و قرمز و نقاط ضعفم تلاش کنم.

تصمیم دیگری هم گرفتم که هر روز را با یک جمله ی مثبت شروع کنم و تا کنکور، به تعداد روزهایی که درس می خوانم، جمله ی مثبت در دفترم بنویسم. پس شروع کردم و در اولین صفحه ی دفترم نوشتم:

» با نام خدای مهربانی شروع می کنم که به من امید داد، امید آغازی دوباره و تلاشی دوچندان برای موفق شدن و کامیابی و رسیدن به هدفم *

رسولی دندانپزشکی اردبیل

مشاوره کنکور, مشاور کنکور, کنکور تجربی, رتبه برتر ,رتبه برتر کنکور تجربی ,مشاور انگیزشی, مشاوره انگیزشی, انگیزش کنکور ,کنکور تجربی, مشاور انگیزشی کنکور تجربی

2 فکر در مورد “ مشاور انگیزشی کنکور تجربی

  1. صذف گفت:

    عالی بود

    1. ممنون براتون آرزوی موفقیت داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *