مشاوره, مصاحبه

مصاحبه با قبولی پزشکی اهواز

مصاحبه با قبولی پزشکی اهواز | گاماس

مصاحبه با آقای امین لیموچی رتبه برتر کنکور تجربی رتبه ۳۰۱ منطقه ۳ و قبولی پزشکی اهواز

درباره نکات مشاوره کنکوری، موفقیت در کنکور و نحوه مطالعه دروس با گروه مشاوره گاماس همراه باشید.

لطفا خودتون رو معرفی کنید.

سلام. محمد امین لیموچی هستم. اولین بار در کنکور ۹۷ شرکت کردم و رتبه ۱۹۰۵  منطقه ۳ رو بدست آوردم. به لطف خدا در کنکور سال ۹۸ رتبه ۳۰۱ منطقه ۳ رو کسب کردم و الآن دانشجوی دکترای عمومی پزشکی دانشگاه جندی شاپور هستم.

در آزمون های آزمایشی شرکت میکردید؟

بله از سال پیش دانشگاهی در آزمون های کانون شرکت کردم.

در کدام درس ها در سال های کنکور چالش داشتید؟

شیمی و ریاضی.
متوجه شدم که در درس ریاضی نباید تنها به یادگیری مفاهیم از کتب کمک درسی اکتفا کرد و حتما باید مکملی در کنار آن باشد.ثانیا درس ریاضی البته همانند سایر دروس به تست بسیار زیاد نیاز دارد.در درس شیمی هم به تجربه متوجه شدم که فعالیت های کتاب و تصاویر حتی آنان که چندان مهم به نظر نمی رسند ممکن است سوژه تست های مهمی شوند و باید به خوبی یاد گرفته شوند.در درس شیمی چیزی که بیش از همه مهم است مداومت در تمرین و تست زنی برای تسلط بر مبحث میباشد.

آیا از شبکه های اجتماعی استفاده میکردید؟

بله.هم برای ارتباط با موسسه و هم برای پیدا کردن تست ها و نکات درسی بیشتر و بهتر

کنکور از ابتدا تا انتها؟

سال اول که درس خواندن برای کنکور رو شروع کردم فکر میکردم که برای رسیدن به هدف تلاش سنگینی لازم نیست و متاسفانه دچار توهم تقدم استعداد بر تلاش بودم. پس از شکست در سال اول متوجه شدم چیزی کنکور از دانش آموزان میخواهد صرفا تلاش اصولی و منظم هست و دیگر هیچ. اواخر شهریور از طریق دوستانم با موسسه آشنا شدم و تلاش منظم تری را برای کنکور شروع کردم. دو برابر سال قبل زمان صرف مطالعه کردم و تست های بیشتر از منابع بیشتر را کار کردم. در دوره اواخر بهمن و اوایل اسفند دچار استرس و اضطراب ناشی از شکست سال اول شدم.مشاور موسسه به خوبی در کنترل این استرس و درک این نکته که کار را با توکل بیشتر همراه کنیم کمک زیادی به من کرد. در دوران جمع بندی نیز روش سه روز یک بار را برای اولین بار انجام دادم.

برنامه ریزی چگونه بود؟

برنامه کلی در سال کنکور باید اعتماد به برنامه راهبردی و کمی (در حد یادگیری مفاهیم) از برنامه راهبردی پیش بودن باشد.برنامه هفتگی و روزانه هم برای جلوگیری از سردرگمی و بی نظمی لازم است.

کلام آخر

از پدر و مادرم که شرایط رو برای درس خوندنم فراهم کردند و همچنین آقای ایمانی و موسسه گاماس۲۰ و همچنین مشاور موسسه آقای ستارپور تشکر میکنم

کارنامه قبولی پزشکی جندی شاپور

در این بخش می توانید کارنامه قبولی پزشکی جندی شاپور  آقای لیمو چی رتبه 301 کنکور تجربی منطقه 3 را مشاهده کنید و سوالات خود را مطرح نمایید

کارنامه قبولی پزشکی جندی شاپور 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *