امروز قصد داریم تا شما را با یکی دیگر از بهترین مشاورین مجموعه گاماس20 آشنا کنیم. پیش از هرچه آن چه که یک مشاور کنکور را به یک مشاور برگزیده تبدیل می کند، میزان رضایت دانش آموزان و نتایج درخشان آن هاست. البته از این غافل نشویم که هر کس به اندازه تلاش خود ثمره می بیند و در این راه مشاور کسی است که برای نشان دادن راه، هدایت بهتر، آموزش نکات  تکمیلی در کنار شماست. یک مشاور خوب علاوه بر آنکه نحوه مطالعه دروس برای کنکور را به شما آموزش داده و برنامه ریزی دقیقی برای کنکور انجام می دهد، راه و رسم برنامه ریزی را نیز به شما آموزش داده و انگیزه و روحیه جنگیدن را در شما تقویت میکند. در این مطلب قصد داریم به معرفی جناب دکتر محمد جمعه زاده ، دانجشو پرشکی دانشگاه شهید بهشتی و مشاور ارشد گروه مشاوره کنکور گاماس۲۰ بپردازیم. با ما همراه باشید .

معرفی مشاور خوب کنکور

با سلام. محمد جمعه زاده هستم رتبه ۳۸۸ منطقه ۳ کنکور تجربی و قبولی رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران. برای معرفی خود باید بگویم  من در مدرسه دکتر هشترودی ملارد تحصیل کردم و میانگین ترازم در آزمون های قلم چی 6620 بوده است.

سوابق مشاور خوب کنکور

من مدت ۴ سال سابقه مشاوره کنکور داشته ام یعنی از سال  1396 فعالیتم را آغاز نمودم و از سال 1397 به گروه مشاوره کنکور گاماس۲۰ پیوستم .
تا به حال درکنار بیش از 200 دانش آموز به مشاوره و راهنمایی تحصیلی پرداختم و 5 تا از برترین قبولی های من در موسسه گاماس۲۰ بوده اند.

معرفی قبولی های یک کنکور مشاور خوب کنکور

در این بخش قصد دارم به معرفی برترین قبولی های کنکور تجربی بپردازم. اولین آن ها آقای محمد آریایی فر رتبه 383 کنکور تجربی هستند. ایشان به گفته خودشان از سال نهم کانال گاماس20 را به دقت دنبال میکرده و از ویس ها و کلیپ های گاماس20 استفاده میکرده. کارنامه قبولی ایشان در  زیر قابل مشاهده است:

پزشکی اصفهان

همچنین برای شنیدن پادکست های مصاحبه با رتبه های برتر گاماس۲۰ می توانید به کانال تلگرامی گاماس۲۰ مراجعه نمایید.

نفر دوم جناب آقای محمدمهدی ترکاشوند هستند که با رتبه 691 منطقه ۲ کنکور سراسری تجربی به قبولی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دست یافتند. کارنامه قبولی ایشان در زیر آورده شده است. میتوانید برای شنیدن مصاحبه آقای ترکاشوند با موسسه گاماس۲۰ و شنیدن نکات مشاوره ای و انگیزشی به کانال تلگرام گاماس۲۰ مراجعه فرمایید.

پزشکی اصفهان

برای مشاهده همه کارنامه های قبولی گاماس20 کلیک کنید

از سایر قبولی های آقای دکتر جمعه زاده می توان به

1- مهدی آباریان
رتبه ۸۳۱
قبولی دندانپزشکی دانشگاه البرز کرج

2- احمد شمسی
رتبه ۱۱۵۱
قبولی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یزد

3- نرگس محمدی
رتبه ۲۲۳۶
قبولی رشته فیزیوتراپی دانشگاه تهران

اشاره کرد.

درخواست مشاوره کنکور حرفه ای توسط متخصصین گاماس 20

همین الان درخواست مشاوره بدهید!


مشاوره گاماس

نمونه برنامه ریزی مشاور خوب کنکور

یکی از مهم ترین ارکان قبولی کنکور مطالعه صحیح با زمان بندی و روش مناسب است. ابزاری که ما را در وقوع این امر یاری می دهد یک برنامه صحیح و متناسب با خودمان است که با کمک یک مشاور با تجربه تدوین و اصلاح می گردد. پایبندی به این برنامه از کیفیت برنامه و داشتن انگیزه ناشی می شود.

نمونه برنامه ی دکتر جمعه زاده را در زیر مشاهده میکنید. این برنامه ها متناسب با هر دانش آموز شخصی سازی شده و باتوضیحات کامل در اختیارشان قرار میگیرد.