سلام! سلام دوست عزیز کنکوری!

امروز میخوایم به معرفی یکی از برترین مشاورین گروه مشاوره گاماس۲۰ بپردازیم و اون کسی نیست جز دکتر سامی امین عشایری. قبل از هر چیز باید بدونید، موفقیت توی کنکور در گام اول فقط و فقط به خودت بستگی داره. تویی که باید عزمتو جزم کنی و توی این راه با عشق قدم برداری. یک مشاور خوب به تو راهتو نشان میده، مواظبته که اشتباهات رایجی که همه موقع مطالعشون دارن و مرتکب نشی و کم کم با کمک خودت بهترین برنامه و روش مطالعتو کشف کنی. پس با من همراه باش تا کمی انرژیو انگیزه بهت تزریق کنم.

معرفی مشاور کنکور

سلام، من سامی امین عشایری هستم رتبه 206 منطقه ۲ کنکور سراسری تجربی. میانگین تراز آزمون هام 7180 بوده و موفق به قبولی در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز شدم. من در مدرسه شهید بهشتی ارومیه تحصیل کردم.

سوابق مشاوره ای مشاور کنکور

من فعالیت خودم را به عنوان مشاور تحصیلی، از سال 95 با گاماس۲۰ آغاز کردم و افتخار همراهی با بیش از ۲۰۰ دانش آموز را در کنکور دارم. مدت مشاوره ها هم از چند ماه تا یکسال بوده. حدود 90 دانش اموز را هم در دوران جمعبندی همراهی و مشاوره کردم.
با احتساب قبولی های پردیس، تعداد قبولی های من در سه رشته اصلی، پرشکی ، دندانپزشکی و داروسازی ۴۰ تفر بوده.

معرفی قبولی های کنکور مشاور کنکور گاماس۲۰

در  این بخش میخواهم به معرفی چند تا از دانش آموزان خوبی بپردازم که با قبولیشون موجب سربلندی ما شدند. نفر اول آقای سعید یعقوبی هست که با رتبه 377 کنکور تجربی سال 99 به قبولی پزشکی مشهد دست یافتند. کارنامه ایشان را در زیر مشاهده می کنید :‌

قبولی پزشکی مشهد

قبولی بعدی آقای سهیل بهرامی هستند که بعد از سه سال پست کنکور بودن، رتبه ۲ رقمی آوردند. آقای بهرامی  به مدت ۱۱ ماه با آقای عشایری مشاوره داشتند و به این موفقیت رسیدند و رشته پزشکی دانشگاه تهران قبول شدند. کارنامشون را ملاحظه بفرمایید:

سهیل بهرامی

قبولی سوم آقای مهدی رضا فرح هستند که با رتبه 225 منطقه ۳ کنکور تجربی رشته ی دندان پزشکی دانشگاه همدان قبول شدند.کارنامه ایشان در زیر اورده شده است:

مهدی رضا فرح -رزن

برای مشاهده همه کارنامه های قبولی گاماس20 کلیک کنید

قبولی چهارم هم آقای علی آزاد پناه از جهرم هستند که با رتبه ۳۷۲ در منطقه ۲ و رتبه ۷۳ در سهمیه ۵ درصد رشته پزشکی شیراز قبول شدند. کارنامه اقای آزاد را زیر مشاهده میفرمایید:

علی آزاد پناه - جهرم
درخواست مشاوره کنکور حرفه ای توسط متخصصین گاماس 20

همین الان درخواست مشاوره بدهید!


مشاوره گاماس

قبولی بعدی سرکار خانم متینه حسینی هستند که از قبولی های کنکور ۹۷ موسسه گاماس۲۰ هستند و با رتبه ۱۹۹ منطقه ۲ کنکور سراسری تجربی، در رشته دندانپزشکی شهید بهشتی در حال تحصیل هستند. کارنامه خانم حسینی را ملاحظه بفرمایید:

متینه حسینی- قزوین - دندانپزشکی شهیدبهشتی

قبولی بعدی هم  جناب آقای خودسیانی هستند که بعد از یک سال پشت کنکور بودن به رتبه 169 رسیدند و در رشته پزشکی اصفهان مشغول به تحصیل هستند. کارنامه اقای خودسیانی را در زیر مشاهده می کنید :

خودسیانی

نمونه برنامه های مشاور کنکور

برنامه ریزی باید به صورت تخصصی برای هر دانش اموز و متناسب با توانایی های اون باشه. البته توجه به تمامی نکات یک برنامه استاندارد اولویت داره  و هیچ کس مثلیک مشاور با تجربه نمیتونه این مدیریت رو برای شما انجام بده و اونو بهتون یاد بده. در زیر نمونه برنامه های دکتر عشایری را مشاهده میکنید.

Screenshot (85)
Screenshot (84)