ویژگی های بهترین مشاوران کنکور

بایستی یک مشاور دارای ویژگیهای مهم و مختصی باشد تایک مشاور کنکور را جزو بهترین مشاوران کنکور قرار بدهد و از سایر مشاورین کنکور متمایز سازد. 5 ویژگی مهم و الزامی بهترین مشاور کنکور که باید حتما داشته باشد به شرح زیر هستند:

1.رتبه برتر بودن مشاور

یکی از مهمترین ویژگی های یک مشاور تحصیلی  وبه خصوص مشاور کنکور این است که خود شخص مشاور تجربه و سابقه تحصیلی خوبی داشته باشدو این  یک اصل کلیدی در انتخاب مشاوراست. مشاوری که خود رتبه برتر شده باشد طبیعتا آشنایی بهتری با مسیر رتبه برتر شدن دارد و می‌تواند گزینه خوبی برای مراجعه باشد. البته مشاور باید حتما آموزش های لازم مشاوره را گذرانده باشد و علاوه بر تجربه رتبه برتر شدن خود به دانش مشاوره دادن هم مسلط باشد چون شخصیت هر فرد با فرد دیگری متفاوت است و ممکن است مسیری که رتبه 1 کنکور طی میکند با مسیر رتبه 2 کاملا متفاوت باشد و هر کدام تحت شرایط خاص خود مطالعه داشته باشند و روش هر کدام مختص به خودشان است.

با این حساب اگر مشاور بدون توجه به تیپ شخصیتی شما و شرایط شما مانند: محل تحصیل فعلی، وضعیت استرس، میزان مطالعه روزانه ، وضعیت پایه ی تحصیلی و… فقط به شما تکنیک های مطالعه عمومی را آموزش بدهد ممکن است شما نتیجه دلخواه خود را کسب نکنید حتی اگر از روش های خود رتبه برتر بدون توجه به شرایط خودتان پیروی کنید ممکن است نتایج یکسانی با شخص رتبه برتر به دست نیاورید. در اصل مشاور باید مسیری که قرار است برای داوطلب یا دانش آموز خود ارائه دهد را خود قبلا رفته باشد تا بتواند مشاوره و برنامه ریزی درستی انجام دهد، اما فقط رتبه برتر بودن دلیلی بر مشاور برتر بودن نیست.

2.مشاور رتبه پرور

یکی دیگر از ویژگی های بهترین مشاوران کنکور تجربه داشتن رتبه های برتر در سال های قبل هست، یعنی مشاور توانایی رتبه برتر کردن حداقل تعدادی از داوطلبان و دانش آموزان تحت نظر خود را در کنکور سال های قبل داشته است! داشتن سابقه تبدیل دانش آموزان دیگر به رتبه های برتر کنکور در رشته های مختلف  از آیتم های یک مشاور برتر محسوب می شود.

3.مشاور آموزش دیده

یکی از موارد مهم دیگر برای انتخاب بهترین مشاور کنکور این است که شما از مشاور رتبه برتری برنامه ریزی کنکور بگیرید که آموزش های لازم و به روز در حوزه علم مشاوره و برنامه ریزی کنکور دیده باشد. یعنی علاوه بر تجربه خودش بر علم مشاوره و برنامه ریزی هم مسلط باشد. خیلی از موارد مثل: استرس کنکور، بهینه کردن زمان مطالعه، تمرین، مرور و جمع بندی و… به برنامه ریزی درست مربوط میشه و مشاور باید توانایی طراحی برنامه اختصاصی شده برای دانش آموز را داشته باشد. در مرحله بعد باید آموزش اجرای درست برنامه با استفاده از شیوه های صحیح مطالعه هر درس را در اختیار دانش آموز قرار دهد و با پیگیری های منظم روال اجرای برنامه و مسیر پیشرفت دانش آموز را کنترل کند.

4.مشاور به روز و آپدیت

فرض کنید مشاور تحصیلی شما به قوانین اخبار و تغییرات جدید کنکور و دبیرستان تسلط نداشته باشد، در این صورت قطعا روند پیشروی شما یا کند و یا با مشکلاتی همراه میشود پس مشاور رتبه برتر شما باید روز به روز آپدیت باشد و این اطلاعات و علم روز را به شما نیز انتقال دهد.

5.داشتن شیوه ی درست  اصل انطقال دانش

مشاور رتبه برتری که کاملا آپدیت و به روز هست بایستی علاوه بر این توانایی برقراری ارتباط موثر با داوطلب را داشته باشد! داوطلب را درک کند. اگر نتواند مفاهیم و نکات را به خوبی به داوطلب انتقال دهد باعث میشودکه حتی اگر مشاور شما دارای دانش کافی از نظر دروس مختلف باشه، نتونه شمارو درست هدایت کنه و این دانش رو منتقل کنه.

مشاورین حرفه ای کلام اثرگذاری دارند و توانایی انتقال دانش و احساس آرامش به دانش آموزان را دارند. علاوه بر انتقال دانش مدیریت انگیزه دانش آموز خیلی مهم هست و مشاور باید انگیزه دانش آموز خود را هم مورد توجه قراردهد. به همین دلیل ما در گاماس 20 مشاوره کنکور خود را به دو بخش علمی و انگیزشی تقسیم کردیم و در کنار مشاوره علمی که وظیفه افزایش اطلاعات درسی و آمادگی برای کنکور را دارد، یک مشاور انگیزشی به طور مدام انگیزه دانش آموز را کنترل میکند. به این ترتیب دانش آموز کنکوری علاوه بر افزایش آمادگی تکنیک های کنترل استرس کنکور و افزایش انگیزه کنکور  هم به خوبی یاد میگیرد.

البته به جز این 5 ویژگی اصلی قطعا ویژگی های دیگری از جمله مسئولیت پذیری مشاور، تعداد کم دانش آموز مشاور برای اینکه بتواند زمان بیشتری به دانش آموزان خود اختصاص دهد، وجدان کاری و میزان ارتباط با دانش آموز، ارائه تکنیک های به روز تست زنی و برنامه ریزی، توانایی تنظیم لایف استایل داوطلب و… در انتخاب بهترین مشاور تحصیلی و کنکور تاثیر گذار است.

در این پست نیز با معرفی یکی دیگر از مشاورین گاماس20 همراه شما خواهیم بود. برترین مشاور کنکور و همراهی که در گام های پر استرس و نتیجه ساز زندگی در کنارتون خواهد بود.

قدم گذاشتن در مسیر پر تلاطم زندگی، اراده ای استوار و روحیه ای خستگی ناپذیر می خواهد. در این میان اتکا کردن و کمک گرفتن از کسی که این راه را به خوبی شناخته و چاله های آن را رد کرده، درست بودن مسیر و سالم رسیدن به مقصد را تضمین میکند.

ستارپور-1

معرفی برترین مشاور کنکور تجربی

دکتر رضا ستارپور، رتبه 3 منطقه 3 کنکور تجربی سال 96 و قبولی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران. مشاور ارشد گروه مشاوره کنکور گاماس20. نمونه ای از آزمون های دکتر ستار پور که با میانگین تراز آزمون 7965 به این رتبه دست یافتند را در زیر مشاهده می کنید. ما برای شما نتیجه آزمون 7 فروردین را انتخاب کرده ایم زیرا به عنوان اولین ایستگاه جبرانی و یک زمان طلایی برای جبران شناخته می شود.

رضا ستارپور چهارم تجربي آزمون : 7 فروردین
وضعيت کلي تراز رتبه كشورى رتبه در منطقه رتبه در شهر
كل 7903 28 7 1
دروس اختصاصي 8073 17 4 1
دروس عمومي 7378 433 66 1
پزشكي،دامپزشكي 7891 31 7 0
داروسازي،شيمي 7956 29 7 0
زمين شناسي 8077 37 7 0
هوانوردي،مديريت،حسابداري 8073 27 8 0
مهندسي كشاورزي،علوم سياسي و… 8003 29 7 0
اختصاصي چند از ده تا تراز
زمين‌شناسي 3 9 8416
رياضي پايه 10 8518
.: زيست‌شناسي :. 10 7706
زيست‌ و آزمايشگاه 1 10 7881
زيست و آزمايشگاه 1 – گواه 10 7033
.: فيزيك :. 9 8584
فيزيك 1و2 9 8476
.: شيمي :. 9 7887
شيمي 2 9 7918
عمومي چند از ده تا تراز
.: ادبيات :. 10 7784
ادبيات منتخب کنکور 10 7431
ادبيات پايه 9 7587
.: عربي :. 8 7425
عربي پايه 9 6700
عربي منتخب کنکور 7 7736
.: معارف :. 7 6558
دين و زندگي 2 7 6496
دين و زندگي منتخب کنکور 7 6336
.: زبان انگليسي :. 10 7748
زبان انگليسي 3 10 7802
زبان انگليسي منتخب کنکور 10 7387

سوابق مشاوره ای برترین مشاور کنکور

دکتر ستار پور با 5 سال سابقه در  ارائه مشاوره آموزشی و کنکوری، 4 سال است که در مجموعه گاماس20 فعالیت می کند و از مشاورین ارشد مجموعه گاماس20 است. هر ساله در کنار 300 نفر از دانش اموزان چه به صورت دائمی و یک ساله و چه به صورت مقطعی و چند ماهه بوده و با راهنمایی های هوشمندانه، زحمات آن ها را در جهت نتیجه بخشی سوق می دهد.

در کارنامه قبولی های دکتر ستارپور نام سر افراز حداقل 50 دانش آموز به چشم می خورد که اسامی برخی از این افتخارات به شرح زیر است :

1- محمد امین زارع: رتبه 58 کشوری کنکور تجربی 1398- پزشکی روزانه علوم پزشکی تهران

2- امیرحسین گودرزی:رتبه 362 کنکور تجربی 1398- پزشکی روزانه علوم پزشکی تهران

3- بهار روز بهانی: رتبه 309 کنکورتجربی 1399- رتبه784 کنکور زبان 1399 پزشکی روزانه شهید بهشتی

4- علی شرفی: پزشکی شهید بهشتی

5- حسین عظیمی: پزشکی دانشگاه ایران- رتبه 486 کنکور زبان 1399

6- آیلین حسنی: پزشکی دانشگاه تهران

7- یگانه اکبری: پزشکی دانشگاه اصفهان

8- محمدامین لیموچی: پزشکی اهواز

9- پریشاد نیکنام: پزشکی کازرون

10- عرفان عباسی: داروسازی روزانه ارومیه

11- سیدعلیرضا نعمتی: پزشکی روزانه زاهدان

12- مینا قدیانلو: فیزیوتراپی سمنان

13- نگار رضایی: هوشبری آبادان

معرفی قبولی های کنکور برترین مشاور کنکور

در این بخش به معرفی قبولی کنکور تجربی که از مشاوره دکتر ستارپور بهرمند بودند پرداخته و کارنامه قبولی کنکور هر یک از آن ها را آورده ایم. با ما همراه باشید تا امسال شاهد کارنامه نتایج شما در این بخش باشیم.

اولین کارنامه مربوط به آقای سینا قزلباش، رتبه 758 منطقه 3 کنکور 1400 از شهر اسلامشهر است.

photo_2022-03-01_17-03-49

کارنامه بعدی مربوط به بهار روزبهانی رتبه 309 منطقه 3 و قبولی پزشکی دانشگاه شهید بهشتی است. ایشان از شهر نظر آباد کرج دانش آموز ما بودند.

photo_2022-03-01_17-07-57

برای مشاهده همه کارنامه های قبولی گاماس20 کلیک کنید

کارنامه بعدی نیز مربوط به آقای عرفان عباسی است که با رتبه 1856 کنکور تجربی منطقه 3 رشته داروسازی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه قبول شدند. درصد درخشان آقای عباسی در درس زمین شناسی ناشی از یک هدف گذاری درست برای قبولی در رشته مورد علاقه اش بود.

photo_2022-03-01_17-11-58
درخواست مشاوره کنکور حرفه ای توسط متخصصین گاماس 20

همین الان درخواست مشاوره بدهید!


مشاوره گاماس

نمونه برنامه های برترین مشاور کنکور تجربی

در ادامه نمونه برنامه های آقای دکتر ستارپور قرار داده شده است. برنامه ی خوب برنامه ای است که علاوه بر آنکه حجم مناسبی از مطالب را پوشش می دهد و به مطالعه شما نظم می دهد، به شما انگیزه نیز بدهد.

برنامه ریزی خوب را در کنار مشاوران با تجربه گاماس20 تجربه کنید.

برنامه ها متناسب با هر دانش آموز و به صورت شخصی شده نوشته می شوند و به صورت هفتگی در اختیار دانش آموز قرار گرفته و به صورت شبانه گزارش گرفته می شوند. در کنار هر برنامه، توضیحات و راهنمایی های مناسب هر دانش آموز هم وجود داره که توسط مشاور در تماس ارائه می شود.  میزان پیشرفت و روند مطالعه دانش آموز مورد بررسی و نظارت قرار گرفته و پیشرفت حاصل می شود.

بهترین موسسه مشاوره کنکور

بیشتر از 500 رتبه زیر هزار کنکور، بالای 1000 مقاله آموزشی و مشاوره ای، بالای 500 ساعت محتوای ویدیویی آموزشی و مشاوره ای، بالای 2000 قبولی پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، حقوق روانشانسی، فرهنگیان، رشته های مهندسی دانشگاه های سراسری حاصل فعالیت بهترین موسسه مشاور کنکور و مشاورین زبده است. موسسه گاماس 20 با فیلتر کردن رتبه های برتر کنکور آموزش صحیح و تجربه بالای 10 سال در حوزه مشاوره کنکور و با داشتن تمام ویژگی های بهترین مشاوران کنکور به تحقیق بهترین موسسه مشاوره کنکور است .

سوالات متداول

یک مشاور خوب باید چه ویژگیهایی داشته باشد؟

درمتن مقاله به 5 ویژگی مهم یک مشاور خوب کاملا اشاره شده است.