تست زنی, ویژه کنکور

بهترین کتاب های تست کنکور انسانی

بهترین کتاب های تست کنکور انسانی

کنکور علوم انسانی برخلاف تصور از آزمون‌های سخت و دشوار است. در واقع این رشته تلفیقی از مطالب مفهومی و حفظی است که برای موفقیت در کنکور باید از ابزار آموزشی و منابع کمک درسی استفاده کرد. داوطلبان علوم انسانی برای موفق شدن در کنکور نیاز به تهیه کتاب‌های کمک درسی از جمله کتاب‌های تست دارند تا مهارت‌های خود را تقویت کنند و بتوانند از پس این آزمون بزرگ بر بیایند. تست‌زنی یکی از مهم‌ترین علل موفقیت است که عدم توجهی به آن ممکن است داوطلبان را با شکست مواجه کند. در این مقاله بهترین کتاب‌های تست از معروف‌ترین انتشارات بیان شده و کمک می‌کنند تا دانش‌آموزان به درصد بالایی در آزمون‌های آزمایشی و کنکور برسد.

بهترین کتاب های تست کنکور انسانی

بهترین کتاب های تست کنکور انسانی

معرفی بهترین کتاب‌های تست کنکور انسانی

رشته علوم انسانی دارای دروس بسیار متنوع شامل فلسفه، جامعه‌شناسی، اقتصاد، علوم و فنون ادبی، ریاضی و آمار، جغرافیا و تاریخ است. در این بخش بهترین کتاب‌های تست کنکور انسانی معرفی شده‌اند و عبارت‌اند از:

کتاب‌های تست اقتصاد

کتاب اقتصاد جامع مهر و ماه یکی از بهترین کتاب‌های تستی است که حدود ۱۱۰۰ تست به همراه پاسخنامه تشریحی در آن وجود دارد. این کتاب همچنین به مسائل اقتصاد کنکور می‌پردازد و در کنار آن می‌توانید از مباحث آموزشی نیز بهره‌مند شوید. اقتصاد خیلی سبز کنکور ۱۴۰۳ نیز از جدیدترین و بهترین منابع است که حدود ۷۰۰ تست در آن وجود دارد و از پاسخنامه تشریحی برخوردار است. کتاب اقتصاد جامع کنکور مشاوران آموزش از دیگر کتاب‌های پیشنهادی است که برای داوطلبانی که از پایه ضعیف در ریاضی برخوردار هستند بسیار مناسب است.

این کتاب دارای ۹۰۰ تست است و پاسخ‌های آن به‌صورت تشریحی آورده شده‌اند. اقتصاد میکرو گاج از دیگر کتاب‌های تست است که حدود ۱۰۰۰ تست را در بر می‌گیرد و تمامی آنها دارای پاسخ تشریحی هستند. انتشارات قلمچی نیز با معرفی کتاب اقتصاد آبی منبعی را در اختیار دانش‌آموزان قوی قرار داده که تست‌های آن معمولاً چالشی هستند و تعداد آنها به ۹۰۰ سؤال می‌رسند.

> آزمون آزمایشی رایگان

کتاب‌های تست فلسفه و منطق

از مهم‌ترین دروس علوم انسانی فلسفه و منطق را می‌توان نام برد که کتاب‌های تست با کیفیتی در این رابطه تألیف شده‌اند. یکی از بهترین این منابع فلسفه و منطق جامع مهر و ماه است. این کتاب دارای دو جلد است که جلد اول آن به بانک تست اختصاص دارد و حدود ۴۶۰۰ تست در آن گنجانده شده که از سطح آسان به سخت چیده شده‌اند. علاوه بر آن دارای پاسخنامه تشریحی است که نکات فراوانی را در بر می‌گیرند. کتاب فلسفه و منطق جامع خیلی سبز از دیگر منابع مهمی است که ۲۶۰۰ تست را شامل می‌شود.

این کتاب برای تمام دانش‌آموزان با هر سطحی مناسب است و بخشی از آن به تست‌های دشوار تعلق دارد که مناسب دانش‌آموزان قوی طراحی شده‌اند. پس از تست‌زنی می‌توانید به پاسخنامه تشریحی آن نیز مراجعه کنید و با نکات مهم سؤالات آشنا شوید. فلسفه و منطق جامعه میکرو طبقه‌بندی گاج از دیگر کتاب‌هایی است که دارای بانک تست بسیار قوی است و حدود ۳۰۰۰ تست به همراه پاسخنامه تشریحی را شامل می‌شود. فلسفه و منطق جامع مشاوران آموزش با ۲۷۰۰ تست تألیفی و کنکوری از دیگر منابع محبوب به شمار می‌رود. سطح تست‌های آن بالا است و تمام مباحث کتاب درسی را پوشش می‌دهد.

کتاب‌های تست جامعه‌شناسی

از دیگر دروس تخصصی علوم انسانی جامعه‌شناسی را می‌توان نام برد که دارای منابع بسیار خوبی در زمینه ارائه سؤالات چهار گزینه‌ای است. کتاب جامعه شناسی جامع مشاوران از بهترین منابعی است که سؤالات آن به ۱۵۰۰ تست می‌رسند. انتشارات مشاوران به‌عنوان ناشر تخصصی کنکور انسانی شناخته می‌شود و کتاب‌های آموزشی و بانک تست بسیار قوی تالیف می‌کند. بخش دیگری از این کتاب به پاسخنامه تشریحی تعلق دارد که نکات بسیار خوبی ارائه می‌دهد.

جامعه‌شناسی جامع مهر و ماه از دیگر پرطرفدارترین کتاب‌های تستی است و بیش از ۲۵۰۰ تست در آن قرار گرفته‌اند. همچنین دارای ۵۰ آزمون است و ابزار خوبی برای مرور سریع و شب‌های امتحان هستند. جامعه‌شناسی جامع خیلی سبز با دربرگرفتن ۱۳۰۰ تست از بهترین کتاب‌های تست زنی به شمار می‌رود و با پاسخنامه تشریحی کامل خود نکات خوبی را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. جامعه‌شناسی جامع میکرو طبقه‌بندی گاج با ۱۴۰۰ تست از دیگر کتاب‌های محبوبی است که نیاز دانش‌آموزان در هر سطحی را برطرف می‌کند. دو کتاب جامعه‌شناسی جامع آبی قلم چی و تیزشیم جامعه‌شناسی مشاوران آموزش از کتاب‌های مناسب برای دانش آموزان قوی هستند و سطح تست‌های آنها بسیار بالا است. در این کتاب‌ها به ارائه نکات ترکیبی و مفهومی پرداخته می‌شود.

کتاب‌های تست علوم و فنون ادبی

کتاب درسی علوم و فنون ادبی از مهم‌ترین درس‌ها در کنکور است که به‌عنوان ادبیات اختصاصی انسانی نیز از آن یاد می‌شود. در این رابطه کتاب‌های تست فوق‌العاده‌ای طراحی شده که از جمله آنها می‌توان به علوم و فنون ادبی جامع خیلی سبز اشاره کرد. این منبع از بانک تست با ۲۰۰۰ سؤال و پاسخنامه تشریحی برخوردار است. علاوه بر آن مباحث آموزشی مفیدی برای دانش‌آموزان ضعیف و متوسط دارد. علوم و فنون ادبی جامع مشاوران آموزش دارای ۱۶۸۱ تست آسان، متوسط و سخت است و از مناسب‌ترین کتاب‌ها برای تمام دانش‌آموزان به شمار می‌رود. در انتهای کتاب نیز پاسخنامه تشریحی قرار گرفته است.

علوم و فنون ادبی جامع مهر و ماه با ۲۳۰۰ تست یکی از منابع تست محور محسوب می‌شود و برای دانش‌آموزان سطح متوسط به بالا مناسب است. علوم و فنون ادبی جامع میکرو طبقه‌بندی گاج دارای تست‌های پایه به پایه است و ۲۳۰۰ تست را در بر می‌گیرد و سراسر از نکات تستی است. علوم و فنون ادبی جامع آبی قلم چی از کتاب‌های تست محور ویژه دانش‌آموزان قوی است. این کتاب بیش از ۲۰۰۰ تست را شامل می‌شود که سطح دشواری دارند و مناسب دانش آموزان ضعیف نیست و آنها را سردرگرم می‌کند.

کتاب‌های تست ریاضی و آمار

ریاضی و آمار از دروسی است که همواره دانش‌آموزان علوم انسانی با آن مشکل دارند و به دنبال بهترین کتاب‌های تست هستند تا بتوانند سطح خود را بالا بکشند. ریاضی و آمار جامع مشاوران آموزش یکی از بهترین منابع برای دانش‌آموزان ضعیف است و ۱۲۰۰ تست به همراه پاسخنامه تشریحی دارد و مباحث پایه‌ای را پوشش می‌دهند. ریاضی و آمار جامع خیلی سبز با ۱۷۰۰ تست یکی از بهترین منابع تست محور است و برای دانش‌آموزان ضعیف و متوسط گزینه مناسبی محسوب می‌شود. ریاضی و آمار جامع مهر و ماه با ۱۸۰۰ تست یکی از بهترین کتاب‌های تست محور برای آموزش ریاضی است و پایه ریاضی را در دانش‌آموزان ضعیف تقویت می‌کند و سطح سؤالات آن نسبت به کتاب‌های دیگر بالاتر است. ریاضی و آمار انسانی آبی قلم چی مخصوص دانش‌آموزان قوی تألیف شده است و حدود ۲۱۰۰ تست دارد. این دسته از دانش‌آموزان با مطالعه پاسخنامه تشریحی می‌توانند تراز خود را بالای ۸۰ درصد ارتقا دهند.

کتاب‌های تست عربی

کسب درصد بالا در درس عربی اهمیت ویژه‌ای در بهبود رتبه کنکور دارد. در کتاب عربی جامع خیلی سبز حدود ۳۰۰۰ تست گنجانده شده که به‌صورت تألیفی، کنکوری و ترکیبی طراحی شده‌اند. تست‌ها بسیار متنوع هستند و تمامی بخش‌های کتاب درسی را در بر می‌گیرند. سؤالات دارای سطح‌بندی ساده، متوسط و دشوار هستند و تمام دانش‌آموزان می‌توانند از آن استفاده کنند. عربی جامع میکرو طبقه‌بندی گاج از تست‌های درس به درس برخوردار است و بیش از ۲۵۰۰ تست دارد که از حجم مناسبی برخوردارند. سطح آن بسیار نزدیک به کتاب عربی جامع خیلی سبز است. عربی جامع مهر و ماه با بیش از ۴۰۰۰ تست از بهترین کتاب‌های تست محور است. این کتاب برای دانش آموزانی که در درس عربی پایه قوی دارند بهترین انتخاب است. عربی جامع نشر الگو ایاد فیلی بیش از ۲۲۰۰ تست‌های باکیفیت و کاربردی دارد. تنوع تست‌ها بسیار بالا بوده و برای دانش‌آموزان متوسط به بالا کاربرد دارد.

جمع‌بندی

بهترین کتاب‌های تست کنکور انسانی به همراه ویژگی‌های آنها در این مقاله ارائه شد و با انتخاب درست آنها می‌توانید سطح پایه خود را در دروس انسانی ارتقا دهید. دانش‌آموزان و داوطلبان عزیز رشته علوم انسانی برای دریافت بهترین منابع کمک آموزشی و مشاوره می‌توانند با کارشناسان و مشاوران برتر گاماس تماس بگیرند.

> منابع رتبه های برتر کنکور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *